lørdag, juni 02, 2007

Et utvida eksamensintervju av Briten

Javel, Briten...då e me i gang. Dette har du jo gleda deg te lenge. Klokka e passert midtnatt og instrumentell musikk av Richard Clydermann spele i bakgrunnen. Alt ligge dermed te rette for at dette kan bli bra. Då sette me bare i gang....klar, ferdig, intervju!



Ka vil du seia om eksamensperioden som har vært?
Den har rett og slett vært ein fest. Det har vært kjempe interessant å fordypa seg i de ulike faga. Komme te å savna det å sitta og grunna på teoretiske spørsmål. Eg føle meg egentlig klok som et egg.


Nå vil eg ikkje akkurat sei at eg har den oppfattelsen av deg?
Eg må kanskje vera heilt ærlige, siå du ikkje godtar svaret mitt. Ka ska eg seia? Det har rett og slett vært ein hard periode som eg har slete meg fysisk, mentalt og sosialt ut på. Så eg e glad denne epoken i livet mitt e forbi.


Eg går meir god for dette svaret ja. Vertfall at du har slete deg ut fysisk. Vil du utdypa dette litt meir?
Eg vil då trekka fram de harde fotballøktene med deg Jofrid og de daglige slosskampane med dåkke her i huset, der dåkke TRUR at dåkke e sterkast. (Det ska seiast at Briten ba meg legga vekt på ordet trur, någe eg har gjort. Men eg må få tilføya at det e ikkje någe me trur, me VETT faktisk Briten. Du e og blir svakast her i huset). Å komma seg opp om morgenen kan jo vera ein fysisk utfordring i seg sjøl. Slår lett av den forferdelige ringetonen....zzz
Briten synger:Lalala....I can be brown, I can be blue, I can be white, I can be crazy, I can be fine, I can be nice....lalala.
Eg må bare spørra deg:E du glad i å synga Briten?
Det va et uventa spørsmål. ehh...Eg e glad i å synga viss det blir ein duett med joffen. Då klinge det så vakkert.
Takk Briten. Nå blei eg utruligt smigra. Øve te någe aent. Du har jo blitt ein reser i gitar dette året. Ka vil du sei om det?


Ska me sjå. Okey...ehh...eg e på ein måde glad for at gitarklimpringå e bestått og eg kan legga gitaren bak meg. Men eg komme vel antakelig te å spela Tir`na noir og Good night sweet heart fortsatt.
Du må jo spela i barnehagen vel?
Joda. Eg har tenkt å utvilka min gitarkarriere der. Tenke at "Lille pusekatt" måtte vera ein slager då. E du ikkje enige?
Heilt enige Briten. Men nå har eg lyst å hørra om dagen i dag. Eg må jo få Gratulera deg. Kanskje du vil seia sjøl ka eg gratulere deg for=)
Dagen begynte ganske kipt, men ein ussel karakter på muntlig eksamen, men den tok seg då etterkvart opp, då eg fant ut at eg e Ferdigutdanna og never ever sleppe å trø innføre skuledørene igjen. Så vett du jo at eg fekk den fantastiske jobben som pedagogisk leder i Lube barnehage. Det e eg kjempe førnøyd med=)
Du flytte altså fra oss og blir søring?
Ja...Det e alt eg har å sei. Komme ikkje te å savna dåkke Litt eingong.
Sko hilsa fra Briten å sei: Dette va ein spøk. Håpe dåkke ser humoren.
(Det gjere me ikkje Briten. Skikkelig teit sagt......)
Ka ska du nå finna på? Du reise jo ikkje heima før om halvanna veke.
Eg ska rett og slett bare leva livet og ha det som uglen i mosen.
Vaske rommet mitt. Sende heim alle tinga mine. Spille fotball med Joffen. Vere barnevakt for lille Tindra. Fly hit og dit på grillparty. Ta forvel med alle sammen.
E der någen spørsmål du har lyst å bli spurt om?
Ehmm....du kan egentlig bare spør meg om någe fra pensum ditt som du lure på, så kan eg kanskje hjelpa deg ut av ei matematisk krise.
Kan du forklara med MTSB(Marginalteknisksubstitusjonsbrøk)? Det slite eg faktisk litt med.
Den relevante tenkningen bak dette matematiske dilemmaet e å finna kvoteforholdene mellom den homogene X+ og den urelevante Y-. Sånn ellers e det bare å tenka logisk og abstrakt ut ifra generelle tallsystem, og her har bananfluene ein stor betydning. Det va egentlig det....
(red.anm.: Daniel..hjelp!)
E det ellers någe du har på hjerta?
Ehh....eg har støv og ødemer på hjerta. Og så må eg bare takka for at du tok deg fri midt i eksamenslesinga, og takk for at eg fekk dela mine tanker og refleksjoner i dette intervjuet. Det har vært oppbygganes for min egen del.
Då må eg bare takka Briten for det flotta intervjuobjektet som hu e.
Det va ikkje någe problem å ta seg litt fri frå lesingå. Klokka e jo som sagt passert midtnatt og sola skine. Någen som fekk lyst på ein Tromsøtur?
Neste intevju komme i neste veka. Dåkke ska då få et møte med enten Gunnhild Fnis eller Elisabeth Jogger. Kim det blir e ein godt bevart hemmelighet!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

gratulera briten!ferdig utdanna og ny jobb=)kjempe det!misunne deg nesten litt der.eg har j bare 2 år igjen....mmmuuuuuhuuuhuu...jaja glede meg te de neste intervjuå og joffi=)du e sjæf!