torsdag, juni 21, 2007

Siste hilsen fra Kos

Naa e siste kvelden komt, og me har hatt vaart siste restaurantbesoek=) Eg slutta av som eg begynte, nemlig med Gyros. Maa sei at foerste opplevelsen vaa best. Det blir litt trist aa reisa, men eg e redd kroppen min har faat nok. Har kjent at magen har vore litt i ulage og den sarte huden min har sagt at nok faar vera nok.
"Oppsummering" av turen:
- Vind e fantastisk. Ska proeva aa setta litt meir pris paa vinden heima(kjent for aa vera den mest forblaaste plassen paa oeynaa?)
- Varme e bra, inntil ein visst punkt
- kroppen min e et einaste moenster av flekker. Roedt, "brunt", kvitt....
- me har blitt "kjent" med et ektepar fra Oslo-omraade(?). Det vil sei me snakke med de naar me treffe de
- internettcafe e bra
- servicen her nede e bare best
- komme te aa savna restaurantbesoeka
- i gaar laerte eg ein aa seia "Heia Viking". Han sa nemligt "heia Norge" daa me saa at me va fraa Norge, saa eg tenkte at daa kunne han jo liga saa godt leara aa seia heia Viking. Vett ikkje om det va liga populaert blant de andre norske gjestene....
- myggstikk kloer
- Kos kan anbefalast
- Marie har hoert 2 stk som har fese paa gata. Typisk Marie.......hu meinte han eine gjorstpaa. Det va visst naagen skikkelige fisar og, midt i den travlaste handlegata(eg hoerte den eine, men eg meine han bare va veldig uheldige...stakkar)
- eg har endeligt orda bursdagspresanger te Inger og Therese. For ein lettelse......
- eg har ikkje mista naage
- underleppa mi hadde det ikkje bra for et par dagar si, glemte aa smoera leppene. Tips...gjer alltid det!!!!
- for det meste god mat
- eg saag ein superstor edderkopp paa balkongen i dag
- frokosten bestod alltid av rundstykke og nutella(Marie) og banan(Jofrid). Marie har hatt banan naagen dagar daa. Proeve aa framstaa litt sunnare....
- paa restaurant faar me ofta servert forrett som bestaar av broed(stort rundstykke) uten at de spoer oss om det og saa maa me betala for det.......teit?
Naa fekk eg beskjed av Marie aa skriva:" Snakkes naar me komme heim"!
Kalinikta(God natt!!!!!)
Me har hatt ein kjempe ferie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tusen takk for kortet joffi=)du e skjønn....en hilsen fra deg gjør meg gla=)bra at du hadde ein fine ferie...anbefales kos???

Anonym sa...

Kos anbefales=) Viss du naagen gong ska dit, saa(hehe...nå oppdaga eg at eg ikkje va på Kos lenger, trenge f.eks. ikkje bruka to a`ar...)bare ta kontakt. Eg e jo lokalkjent. Vett ka restauranter som e verdt et besøk+++
Ein ting som vertfall e lurt å sjekka opp e hotellet. Eg og Marie budde f.eks på et familiehotell, någen som passa oss veldig bra.