lørdag, juni 09, 2007

Briten og gitaren!!!

Me e jo faktisk nødt te å laga et innlegg om Briten og gitaren. Dei har jo vore faste følgesvenner gjennom heile året. Frustrasjon, øving, glede, sinne,øving, mestring, fine sangar,øving, mindre fine sangar, morgen, dagtid, kveldstid og nattestid.....Må sei du har blitt utrulig dyktig Briten. Du komme te å ta ungane(og guttane!) med storm med spelinga di=)
Håbe dette var eit plaster på såret. Klart me ikkje vil selga gitaren. Du har ennå et par dagar å gleda oss med gitaren(du gjere det òg altså)!!!
Nå fekk eg endelig brukt alle gitarbildene av deg te någe fornuftig.......




Briten og gitar.
For et par!
Spiller dagen lang
På sitt fang.

TAKK Briten! Det blir ikkje det samma uden gitarspelinga di neste år=)

1 kommentar:

Anonym sa...

JAFS!!

for et hælig frekt innlegg... det va ikkje måte på kor mange gitarbilder du har av meg joff/gunn(?)..... sjukt... folk trur sikkert eg ikkje har gjort någe aent enn å klimpra på den tefjølå.

jaja jenter, det va jo bra dåkk øvelevde øvingå mi, sterkt gjort. sjøl hadde eg klikka. eg gjor vel egentligt det og. på meg sjøl. ein gong hade eg lysst te å fræsa sundt gitaren me ei hærli frekk sag, men det kunne eg ikje siden dette ikkje e min gitar. å så hadde eg ingen sager heller. kossen bøye me foressten sag? ein sag, sagen, saga, sagene? hørtes litt småjalla ud.

sånn ellers, kem vil øveta gitarspelingå i huset? dumt at gunnhild flytte ut, hu har jo tross alt vært me i jelsas gitarjenter... elisabeth, heidi og karin vett eg ingenting om, men joffen trur eg spele litt innimuddlå, stemme ikkje det?

dikt:
forvel til gitaren
så hærlig og frekk
nå reiser jeg fra den
og kommer meg vekk
roser er røde fiolen er blå
gitaren den døde
hei hei og hå....

kyss klapp å klem frå briten!