torsdag, juni 07, 2007

Tilstandsrapport fra Bingen

Noen må lese, mens andre lever livets herlige dager....
Gunnhild beskriver dagen med 3 ord: Koffeinkick, utmattelse og kunnskapsglede=)
Suldalsposten er en stor trøst i eksamenstida. Der kan en blant annet lese om siste nytt fra Suldal kommune: " Gjengløymt treningstøy. I vaktbua i Suldalshallen ligg der mykje treningstøy som er gløymt igjen etter trening. Dette kan hentas i Suldalshallen før skuleslutt 22.juni 07, elles vert tøyet sendt til Romania".

Jofrid beskriver dagen i 3 ord: Blod, svette og tårer(tårer kan evt. byttes ut med kvalme). I dag ble jeg faktisk tilbudt 2 glass vann=)
Godt at siste faget er (foretaks)strategi. Det kan trenges gjennom en hard eksamensdag. Sitat fra strategiboka: "Det kan bety at han eller hun reparerer med en halv binders og litt tape og ikke benytter servicemanualen". Man lærer så mangt......
Blodtapet må erstattes. Hva passer bedre enn en blodpudding?
Gunnhild beskriver kaffens virkning i hennes liv: Vonleik, munterheit, sneisne avbrekk i kunnskapsgleda og oppkvikknad.
Garasjesalg i Gåsebingen i helga. Diverse kjøkkenutstyr, spill, bøker til førskolelærerutdannelsen, badevekt og en herlig stemt gitar(vi kan ikke bli kvitt den fort nok!)
Vennlig hilsen sjefskaffidrikkeren og sjefsblodgiveren=) Agnes sender også en hilsen

1 kommentar:

Anonym sa...

kæ fillen?!? prøve dåkk å kvitta dåkk me tingå mine??? ikje nok me at dåkk har pressa meg ut av bingen, og nærmest tvinga meg te reise frå byen, men nå ska alså eiendelene mine te garasjesalg? eg e rysta...
å i tilegg e dåkk frekke nok te å prøva å sella guttahuse si badevekt og ragnar sin gitar.... dåkk skuffe meg jenter...

men ellers, ka kan eg sei? det e nå hærli frekt å ver ferdi me skulen. så nyt eksamen mens den er å finne... hahahaha...
neida, eg ska kje egla. snart e dåkk og ferdige girls, å då e det bare ut me partayantennen(=(=

i dag har eg pasa valp og spelt kubb og andre artige ting. e d ikje stas å ha fri briten? - jo. det e i groen d...

kos dåkk jamt.