tirsdag, juni 19, 2007

Restaurantbesoek

Hei igjen!
Naa e det rett foer eg begynne aa skriva gresk heller. Det e skikkelig slitsom aa ikkje ha....,....og ....(det sko liksom forestilla de siste 3 bokstavane i alfabetet, som det som sagt ikkje gaar an aa skriva). Eg maa bare faa fortella daakke om dei fantastiske restaurantbesoeka vaare. Det e jo ikkje akkurat hverdagskost aa gaa paa restaurant for meg. Men det e jo ikkje akkurat saa veldig fine restauranter me har vore paa, saa viss me har gjort naage rart, e det jo ikkje saa farligt. Maa sei det e et av hoeydepunkta paa dagen restaurantbesoeket paa kvelden.
Eg kan fortella om 2 av de. Den foerste begynte vel egentlig paa vei heim fraa baatturen. Slitne og troette traska me gjennom byens gater. Eg saag ut som et troll paa haaret og Marie saag sikkert ikkje bedre ut. Joda, det e i det oeyeblikket eg sikkert har tatt ein stor gjesp, at me faar hoerra fra et par guttar(servitoerar) utenfor ein gaterestaurant. "You look tired. Where have you been". Eg hadde ingen problemer med aa tilstaa min troetthet og Marie fortalte ka me hadde gjort. "Where are you going tonight? Maybe you come here" Eg tenkte at hoefflige ska me vertfall vera, saa eg svarte "maybee, we'll see". Det e ganske vanligt her paa Kos aa bli stoppa opp og invitert inn paa restauranten, saa me tenkte ikkje saa moeje over det. Men ka skjedde. Etter ein oppfriskande dusj, gjekk me te byn for aa eta. Traska igjennom gatene paa jakt etter ein passande restaurant. Plutselig staar me utenfor den samme restauranten. Jaja, kanskje me bare ska prova den daa. Det gjorde me og det va jo ein festlig opplevelelse. De huska oss gaatt igjen."Are you still very tired".... Han eine servitoeren som me blei skikkelig paa nett med, va jo overlykkelig for at me kom der. Eg og Marie har ein teori om at dei hadde et veddemaal om me kom den kvelden. Me va egentlig ganske flaue der me satt, for de tenkte sikkert, for naagen blonde jenter. Faar litt oppmerksomhet, saa smelte de heilt og droppe opp paa restauranten vaar. Lettlurte som faa. Det va faktisk heilt tilfeldig. Han servitoervennen ville ha oss te aa prova aa dykking. For aa gjera ein lang historie kort, saa sa eg bare at me sko ta kontakt viss me va interessert. Dykka for foerste gang paa Kos. Neppe aktuelt. Men han ska ha at han va utruligt hyggelige. Huska oss forresten igjen i dag og, daa me gjekk forbi.
Men i gaar va egentlig enda mer komisk. Eg har ikkje tid te aa ta det saa detaljert....hehe...synd for daakke. Eg endte opp med aa blaasa servitoren i aua. Det versat va at det saag ut som han meinte det. Han virka litt desperat der han henvente seg te Marie. Drog ned aua, "do it,do it". Vett ikkje ka det va. Marie forstod det vertfall ikkje. Saa eg maatte jo ta affere. Blaaste han i aua. Han gjekk vidare etterpaa. Saa det va oekonomen som maatte ordna opp, og ikkje sykepleieren. Marie meine eg har det kliniske blikket(ka naa det enn vil seia), saa eg vurdera om eg ska droppa okonomistudiet og bli sykepleier, viss det bare e aa blaasa folk i aua. Han laerte meg forresten naagen gloser paa gresk og. Har ikkje tid aa fortella meir om han naa.
Saa maa eg bare fortella deg naage mor. Marie glemte igjen ein pose paa den restauranten me var paa. Daa me var nesten heima oppdaga hu det. Vill i blikket og med maalet klart for aua hang eg etter paa slep. Det har alltid vore eg som har leda an(sjoel om det e Marie som e kartlesar), men i gaarkveld va det Marie. Saan gaar det naar gaven te tantungen henge paa ein stol paa restauranten. Marie fant faktisk akkurat ut at hu har glemt igjen mobilen heima paa hotellrommet...hehe...eg maa le. Hu paastaar at hu blir paavirka av meg, men eg har jo ikkje glemt igjen naagen ting. Sorry der Marie!!!! Joda paasen va paa restauranten den. Servitoren lyste opp naar han saag oss. Posen hadde han tatt gaatt vare paa, saa det heila endte godt. Men eg ska prova aa passa litt meir paa hu vimsaa eg.....hehe....ka seie du te dette mor????
Naa e forresten alle korta sendt, utenom ditt Daniel, men eg ska posta det naa i kveld.
Me har forresten delt oppgavene greit mellom oss. Det e vel egentlig ikkje snakk om deling, men me har bare tatt rollene. Marie e kartlesar og veikjenner. Eg staar for bildetaking og filming. Maa passa paa aa faa med alle de rette oeyeblikka. Som f.eks. daa Marie va modell!!!!!
Takk for meg! Naa trur eg Marie e litt utolmodige. Tok litt lengre tid enn hu hadde tenkt. Neida, det gaar bra med hu. Eg passe jo paa alle tinga hennes. Det e faktisk tilfelle. Kvar kveld bere eg alle tinga hennes i veska mi. Ansvarsfulle Jofrid.......naa paastaar hu(henge over meg) at det e ganske utruligt at hu taare det. Saa fornermande......eg hadde vertfall ikkje toert aa gitt hu tinga mine. Nei, naa maa eg gaa. En ny restaurant og ein ny servitor venter.
Snakkes folkens!!!Skjer det naage i Tromso eller Sola daa....????????

3 kommentarer:

Anonym sa...

du e nå festlige når du skrive, joffen:)men du kunne godt tatt med litt meir detaljer:)forstår ikkje at du ikkje likte å skriva stilar på skulen...i dag har eg vore å tatt imot vitnemål og autorisasjon..stort og rikt:)det kom foressten ein litt mystisk pakke til deg i posten i dag, joff poff..det såg ut som guttaskrift,ska eg ta an med til deg?:)

Anonym sa...

Viss du har plass saa. Viss ikkje saa kan du bare opna den, og bedomma innholdet. Stole paa deg=)
Daa eg tenke meg om, saa lure paa om det kan vera fraa han Tore(me e paa fornavn ser du)...hehe.Sikkert ein caps eller naage saant.
Vett du ka, eg satt faktisk aa tenkte paa stilskrivinga mi paa vei heim fra vannparken(har vore der i dag,det va ikkje saa moeje skummelt, nesten litt pinglete...nesten, eg proevde ikkje alt). Nei, stilskriving va det versta eg visste. Grudde meg alltid. Det einaste som va naagelunde greit va daa eg fekk skriva essay eller norsk spraakhistorie(Aasen og co.). Det blir ikkje forfattar av meg nei. Faar holda med bloggen. Naa kjenne eg at det e vondt aa sitta. Det svir....eg glemte solkremen heima i dag.......hehe...det va egentlig bare for at Marie ikkje sko foela seg saa dum og vimsete, men eg fekk laana av hu altsaa, saa det e min egen feil.
Vett daakke ka, viss me seie me e i fraa Norge, saa e det fleire som har sagt, God aften. Me seie ikkje det saa ofta, gjere me vel? Ikkje eg vertfall. Trur kanskje eg ska spoer paa ein fin maate kor de har laert det, og saa kanskje sei at de kan seia god kveld heller. Det e vel ikkje frekt det? Syns egentlig ikkje det eg.
Efkaristaa(naa kan daake lura paa ka det betyr). Kor har det egentlig blitt av Britenjenta?
Gratulera saa moeje Gunnhild. Du e/blir ein dyktig sykepleier. Husk aa blaas=)

Anonym sa...

eg vart litt nyfiken her, så eg åpna pakken, og gjett kva det var: jo dei fansi skrapelodda:)så dei tek eg med meg...nå e eg akkurat komt heim frå grilling med klassen i otervika...skikkelig fint med midnattsol, håpe det holde til lørdag:)