søndag, juni 17, 2007

Hilsen fra Kos

Heisann alle mann!
Naa KOSe eg meg paa Kos...hehe...utnytte den saa ofte eg kan.
I dag haar vaert ein deilig dag. Me haar vaert paa baatur te naagen oeyer i naerheten. Slitsomt at de ikkje har de 3 siste bokstavane i alfabetet. Eg oppdaga te min store skrekk at eg ikkje kan et ord paa gresk i dag. For ein skam. Det ska vare kveldens oppdrag. Laera meg naagen ord paa gresk. Tilbake til turen. Me seilte rundt med ein seilbaat, Nikitas. Utruligt deiligt aa vera paa sjoen, det kan bli litt varmt paa stranda av og te. Og vett daakke ka, Marie endte opp med aa vera modell. Me snorkla og saa va eg bare gaatt opp for aa henta fotoapparata vaare, for aa ta naagen bilder, og daa eg kom tebars, laag Marie der i vatnet og snorkla med seg sjoel. Syns det va litt rart at hu ikkje kom bort te meg saa eg kunne ta bilder, heilt te hu paapeikte at hu va modell...hehe. Daa va det bare aa ta fram kamera aa filma. Det morsomaste va at Marie og han som tok bilder kommuniserte paa engelsk.....va det saa rart tenke kanskje du. Egentlig daa me fant ut at han va svensk. Vett ikkje heilt ka han sko bruka alle desse bildene te. Han knipsa naa paa heile turen, saa kanskje naage reklame greia...eg velge aa tru det=)
Apropo reklame. Daakke har sett den reklamen med han mannen som gaar paa ei heisdoer fordi det seie pling, men saa eg det jo bare hu dama som glise med dei superkvite tennene. Ikkje gaa paa den reklamen. Det funke ikkje saann i virkeligheten altsaa. Det eg sko fram te va at eg foelte meg litt som hu dama i dag. Bare at det va huden min som lyste opp og sa pling(eller et eller anna). Daakke sko sett kontrasten mellom meg og han som eg satt attmed....hehe. Eg har forresten faatt ein herlig roed panne. Me blei forresten venner med dei, han og kona. Lure paa om dei va tyskarar. Fekk det ikkje heilt med meg....det vil sei at me blei fotografvenner. Det vennskapet gaar ut paa at du tar bilder for kvarandre. Ikkje naage meir enn det.
Ellers saa e det te tider litt slitsomt aa gaa ut aa eta. Alle vil jo ha kloa i et par eksta euro.
Alle e veldig hyggelige altsaa, men det e ein litt aen kultur enn eg e vant med i Norge.
Veret e straalande. Sjoen e akkurat passe varm. Hotellet e bra te prisen. Eg e ikkje blitt brun(sjokk). Om eg komme te aa bli?Ikkje gaatt aa sei. Vertfaall meir farge enn daa eg for.

Saa har eg begynt aa skriva kort te daakke. Tenkte eg sko proeva aa senda de i morgen, saa daakke kanskje fekk de foer eg kom heim. Eg har daa valgt aa skriva om et eller to tema paa kvart kort. Om temaet e spesielt beregna paa akkurat deg, vett eg ikkje akkurat, kanskje naagen. Det e kanskje litt rart aa faa et kort der eg bare har skreve om kattane paa Kos, men det e veldig greit for(hehe naa va det ein mann og hjalp meg, han syns eg hadde litt lide vindu og forstoerra det opp, trur sikkert eg e heilt blond) daa kan eg skriva om alt, i plassen for at paa alle korta staar det. Vi har fint ver, det er varmt, eg har vore paa stranda, maten er god(minus gresk tallerken). Ikkje at det e naage gale i det. Tenkte bare eg maatte sei det, saa daakke ikkje begynne aa lura viss det dukke opp et kort med et tema. Syns for de som ikkje lese bloggen......jaja, det gaar nok bra.
Saa naa e det bare aa venta......du kan synga paa denne i mens
Postmann,postmann komme klokka ti
(Are you alright?Were are you from?Koselige gammale hjelpsomme mannen forsikre seg om at eg har det bra. Saann lige eg.)
Alltid gaar han bare rett forbi.
Eg gaar aa vente. Eg e spente,
om du har naage i veskaa di.
Rekne med de enn saann det foeles aa venta paa postkort fraa Kos.
Ellers har eg det bare bra. Eg skreiv egentlig inn ein kommentar daa eg va paa Gardermoen, men den kom visst ikkje med. Hadde ein bra dag i Oslo. Traff Solfrid. Va veldig koseligt. Utruligt goey aa gjera naagen sprell foran stortinget med deg Solfrid...hehe...det e ikkje saa gale som det kanskje hoerres ut som. Fekk rusla litt rundt for meg sjoel aa tatt bilder av alt som e vert aa ta bilder av i Oslo og det e jo stortsett slottet og ein gardist. Naa va det ein liten gutt som kom med 5 euro te meg. Kanskje han saag eg va student. Neida, han trudde visst eg jobba her. Sukkersoet va han vertfall.
Den greske musikken e faktisk ganske bra. Instrumentell gresk musikk paa baatturen va jo heilt fantastisk. Det e paa linja med Clydermann(men han e egentlig et ikketema naa som eksamenane e over). Takk for praten. Kanskje eg komme tebars med et nytt innlegg seinare.
Men det e ikkje naage i veien for at daakke andre og kan bidra litt i mellomtida=)
Kos fra sjefskosaren.....den va jo bare best, ein god avslutning maa eg sei. Maa bare sei at eg ikkje orke aa lesa gjennom dette, saa viss det staar naage rart, saa vett daake koffor.

1 kommentar:

Anonym sa...

det hørres jammen ut som dokken har det KOSeligt..:)mohohoho...eg glede meg jammen te å få kort fra deg, joff poff, lure på ka tema eg får om:)