mandag, desember 11, 2006

Søvnleiken tek meg ikkje...





















Eg pleie som regel å sovna med ein gong eg har lagt håve på putå, men det har altså ikkje skjedd i kveld...nå har eg låge her og vridd meg øve ein time og begynne å bli ganske utolmodige. E kanskje litt tili å bli rastlaus, men sånn kan det gå...eg har prøvd å lesa, men det funka ikkje, så nå satse eg på at detta gjer meg litt trøtt...
Me spelte Alias litt før eg la meg, så det kan jo verr grunnen til at eg ennå e litt oppgira...

Ein liten oppdatering på ka som har skjedd her den siste tidå...

Briten har lest på matteeksamen i helgå. Når hu e ferdig med den i mårå tar hu seg ein aldri så liten julaferie..På tirsdag bere det him t Kolnes. På fredag ska hu på "svigers"...ta kontakt viss du lure på ka detta e.

Elisabeth reiste him sist søndag for å ha to veker med praksis på SFO i Bardu. På fredag overraska hu oss med ein bytur for helgå...lengselen til Tromsø blei nok for stor...trur du har fått utløp for ditt sosiale behov denne helgå:) koseli du tok turen!!

Jofrid og eg va på Skoghus og serverte på julabord for dei som engasjert i ett elle aent i Troms og Finnamark krets...d blei litt rester så nå har me smakt årets fusste pinnakjøtt, digg!! ellers så har eg hjemmeeksamen, som eg har skrevet på litt innimellom...jofrid har sin siste eksamen neste mandag, så hu stresse ikkje ennå, men på tirsdag har me ein avtale om å stå opp i sjepeleg tid for då ska me verr så effektive...

Tirsdag kveld e d den årlige julakonserten til Fjellheim. Den holdes i Normisjonen. E det nåken som har mulighet til å komma så kan det anbefalast frå tidligare år jaffal!! Sang av diverse grupper og andakt av H.E.Nissen.

Nei, nå får eg prøva å sova litt!!

I mangel på passande bilde la eg med et par bilder fra turen til Val. Sveinung, Helga og eg besøkte Vegard og Øyvind der i slutten av November. Ei super helg!!

8 kommentarer:

Lars-Inge sa...

VAL e konge ! (se bilder på min blogg ;) )

Nu får jag lust att vara "norrut" där det händer...

Här är det bara examen, examen osv...

Jag undrar lite på "svigers" ?? ;)

Anonym sa...

å gunn takk for ein flott oppdatering..det e nyttigt og t gang for utflytta gjess....takk takk takk...kjenne på "binge"lengsel av å te=)dokk e herlige og eg e veldi gla i dokk..håpe me prekast i julå...

Anonym sa...

ja, det va jammen på tide at eg tok turen til Val, ein bra plass må eg sei!! Lykke til med eksamen lars-inge!!!
briten komme med ein kommentar på ka "svigers" e når hu får tid i pakkingå..
Ia: savne deg og her i Tromsø!!Men me snakkes i julå:)om ei veka e d ferie, digg:)

Gåsebingen sa...

hmm.... trur egentlig eg ska venta me å fortlla ka "sviges" e... det e så koseligt å skape forvirring og nyskjerigleik!

go natt!

Lars-Inge sa...

Är "nyskjerigleik" ett ord?? ;)

Jag blir iaf nyfiken (svensk)! ;)

Lars-Inge sa...

Är "nyskjerigleik" ett ord?? ;)

Jag blir iaf nyfiken (svensk)! ;)

Lars-Inge sa...

Är "nyskjerigleik" ett ord?? ;)

Jag blir iaf nyfiken (svensk)! ;)

Anonym sa...

tja.... nyskjerrigleik hørtes liksom så gammelnynorkt ut.... men kven veit. nå e det bare to dager til svigers. kanskje eg røpe ka d er ein vakker dag, men forsett å gjett(=