tirsdag, desember 12, 2006



God jul snart!

om to minutter har jeg vært våken i 37 timer. (dette fordi jeg ikke fikk sove i natt, og stod likeså godt opp klokka hall fire for å frese gjennom det pensumet jeg ikke hadde fått lest til eksamen...)

etter eksamen var jeg i byn og handlet julegaver...

skreiv julekort....

var på bursdagsparty hos karin.....

så gåsefilmen sammen med agnes og gremmes nok en gang over at den er blitt vist i all offentlighet.......

pakket til min o store hjemreise i morgen.........

men er jeg trøtt??

nei...

så det jeg altså sitter å funderer på, er om jeg skal prøve å være våken ennå et døgn. hva er vitsen med å sove dersom en ikke er trøtt? blir noen med meg på denne testen? litt kjedelig å konkurere alene... jeg er oppriktig interessert i å finne ut av dette; hvor mange timer kan en være våken før en går helt i spinn??

sånn ellers blir dagen i morgen en FESTdag uten like... jeg skal nemlig hjem på juleferie, noe jeg har gledet meg til siden sist jul fordi jeg elsker julen. siterer likeså godt en strofe fra en god gammel slæger: "jula gjer meg glad- o eg syng i kvad"...

fra klokka 14 til klokka 20 er jeg strandet på gardemoen, og lurer egentlig på hva jeg skal finne på der i så mange timer... det er ikke første gang jeg har gått på en slik "vente-på-fly-smell" sant gunda?

er det for eksempel mulig å ta med seg en heklenål inn på flyplassen, eller blir det sett på som et potensiellt drapsvåpen? synes disse baggasjerutinene begynner å bli litt vel strenge etter hvert, nå er det jo ikke lov å ta med seg en lipsyl i hånbaggasjen en gang. den kan nemlig brukes som sprengstoff. (jeg har ikke tenkt å lage noen bombe av min lipsyl, men viss de syns jeg virker som en trussel av en selvmordsbombe skal jeg jammen sette den fra meg hjemme.)

ønsker dere alle en god natt, tror faktisk jeg skal legge meg like vel, hva er vitsen med å være oppe når de ande festløvene er gått i dvale uansett?

men jeg er forsatt ikke trøtt.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

briten briten....du e best...!!!ka gåsefilm va det???godt me feri?eg og har snart feri..bare 2 dager igjen =)off i dag har eg kje fått tilegna meg nogen kunnskap...huff og huff...

Anonym sa...

ja gled deg te ferie du ia, det e digg! gåsefilmen= fokus.... viss du huske den.... me kan vel liga så godt reise te hollywood me ein gong, elle ka?