tirsdag, desember 05, 2006

mail frå far....


dette e Magne Sunde.... 61 år og ganske fersk innen "datta"... han e nok ikkje den skarpaste kniven bak dataskjermen...(sitat: Briten, nå har eg skrevet www, kossen skrive eg dått???)
i dag fekk eg mail i frå han, å d va koseligt, hihi.... se og le...

"hei Brit Elin

jeg øver meg å skrive for det går så uhyggelig seint med meg. det er på tide at jeg nå begynner åta meg sammen, så det kan bli fart i saker og ting, derfor vil jeg øve meg på den første lese leksen jeg hadde på skolen.

pål må le
det må jeg også.

hilsen far"

5 kommentarer:

Ingelin S sa...

hehe...magne e toppen!!!så utroli kult
eg måtte le...far din e kule..

Brynhild sa...

du magne du magne...han e bare RÅÅÅ!! Prøve å lera pappa og någe men fillen ikkje enkelt!!Lykke te me examenslesing briten... nå sga eg ud å shoppa siste tingå før avreise på tirsdag, men sga ha 4 nattevakte før det så det kan jo bli spennande!! Hels GUNDA.. Klemz

Anonym sa...

hihi, nei d ska kje ver enkelt... tenk at du reise snart!!! trist at eg ikkje får truffe deg i julaferien, men me får ta d på sikt...tippe du ska få ei varm å go jul jaffal..(= go tur!!! klems...

Anonym sa...

hehe....morsomt! eg må le..! forstår kem du slekte på nå,ja;)

... sa...

Hjå åsse e det mor så he gjee på datakurs og lert seg å senda mail :) Far e ganske flinke han og, men han helle seg te finn.no ;) Eg heie på surfande foreldre!