lørdag, mai 12, 2007

Tur til "fyret"


Cathrine va litt vanskelige å ha med å gjera då me sko ta bilder. Kunne jo ikkje sjå rett vei,(såg bare på Reidar) så eg måtte hjelpa hu. "Den vei Cathrine"....









Her va du flinke Cathrine! Fyret har me jo òg fått med=)


Der dukka jammen meg Helga òg opp. Hu har fram te nå tatt bilder av fyret i alle mulige fargar og varianter....


Cathrine+Reidar


Helga+Svein

















Alt me får te med ein haug med tang, ein stein og ein sjølutløysar.....
Takk for turen folkens!!
Det va veldig koseligt, sjøl om dåkke gjorde narr av mine fly- og måkebildetaking.



Den som ler sist ler best.....bare se nedenfor

Dette bildet blei jo riktig så bra.
Alle kan jo se at dette e et fly som e på vei mot Langnes flyplass.












Og kor mange måker e det på dette bildet?
Stemme.... du såg heilt rett!!
Et dikt te slutt:
Måker og fly
Jeg er kry
Bildene ble bra
Ha-ha-ha

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå det såg koseligt ud=)eg syns det va fine bilder av fly og måker eg joffi!eg sitte her me kaffikoppen å prøve å skriva ein eksamensoppgave,men eg komme vist ingen vei!
men den blir vel ferdige om ei stonn den og.må bare ta tiå te hjelp...
lykke te me eksamen dokk gjess og!klem