tirsdag, mai 22, 2007

Rennesøytomater i Tromsø

Det va utruligt stort for meg, då eg oppdaga dette i går. Så eg va jo nødt te å ta med kamera på butikken i dag. Såg meg godt rundt før eg drog fram kamera. Måtte ommøblera litt i frukta. De hadde jo gjemt den sida eg sko ha bilde av inn mot aspargesen(godt eg hadde sett det i gårkveld).Kanskje e det ekstra stort for meg siå me har dreve med tomater sjøl. Eg jobba for någen år si i frukta på Mega, så då hendte det av og te at me fekk tomater frå Rennesøy. Det va litt kick å tenka på at det faktisk kunne vera våre tomater eg susla med. Plutselig blei det veldig kjekt med tomater...hehe. Men nå har de visst begynt med å merka kim så e produsenten, så det går ikkje an å sunsa lenger. Sikkert sånn kvalitetsgreier....Siå det ikkje kan vera våre tomater lenger(me har altså slutta), va det jo ekstra stas at det va ein annan Sørbøbu sine. Bare forstørr bildet så ser dåkke det(gjelder alle nysgjerrige Sørbøbuer+ evt. andre nysgjerrige Rennesøybuer og for all del dåkke andre òg, men eg trur ikkje dåkke bryr dåkke).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg va forveden og måtte sjølsagt forstørra bilde!!! Sko jedna vore bag ei av hyllene på butikken når du ommøblerte i frukt og grønt disken:-) Ha, ha...d e ganske festligt å lesa desse innleggå dine!

Anonym sa...

Hadde faktisk tenkt å nevna deg spesifikt blant "andre nysgjerrige Rennesøybuer"....visste jo at du kom te å forstørra...hehe.