torsdag, mars 22, 2007

Vaskemaskin til salgs...


Viss d e nåken som har lyst på ein Zanussi vaskemakin, så ska de få an gratis viss de hente an i Bingen...Den gjer kanskje ikkje den store nytten som vaskemaskin, men tippe det e mange attraktive deler inni den...e sikkert artig å skru og mekka litt på:)Eg og Briten har i løpet av kvelden blitt beinklar for å få tak i ein ny vaskemaskin!!Elisabeth og Joffi e ikkje heima ennå, men dettta må me ta opp i et lite krisemøte i bingen...i løpet av de siste vekene har vaskemaskinen vår ikkje vore heilt oppegåande...den stoppe midt i programmet og då e den jo full av vatn...kjenne eg blir litt grrr når eg skrive om detta...begynne å bli litt lei av å setta på den maskinen om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen... har vore inne på finn.no og nordlys, men va ikkje så mange vaskemaskinar til salgs her i tromsø...viss det e nåken som har et tips om ei bra sida der det går an å finna ein brukt maskin, så hadde det vore supert!! detta hørrtes kanskje litt dramatisk ut, men det har liksom toppa seg litt i det sista...sånn utenom detta så har me det bra:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

sukk...kjenner til problemet! Det er noe dritt når vaskemaskinen ikke gjør jobben sin...!
-min medfølese...

Anonym sa...

Heisann jenter! Nå har eg komt heim. Turen gjekk bra. Gjekk ikkje heilt itte planen, men som dåkke vett, så gjer jo ikkje det meg någe. Først va det innsjekkinga. Holdt bare på å havna i Oslo, men det ordna seg:) Så va flyet mitt frå Oslo forsinka. Då fekk eg jo ekstra tid te å kosa meg på flyplassen. Då eg endelig va framme kom ikkje bagasjen min. Men ka gjere vel det:) Det einaste e at eg har våte kler i bagasjen. Lure på koffor......Eg ska prøva å få bestilt den vaskemaskinen i dag. Rakk det ikkje i går.
Nå ska eg ut å jaga sauer. Det kan bli ein fest. Den første sauen har forresten lemt.
Dåkke får oppdatera meg på ka så skjer i Tromsø.
Me snakkes!!!

Anonym sa...

Kofferten min har komt te rette og klenå mine lukta faktisk nyvaska ennå. Men det ska seiast, at eg ikkje syns det va liga morsomt då de ikkje hadde funne an i går. Og då de på jobben min i dag begynte å snakka om at de hadde lest i aviså at folk opna koffertar og stjal ting, va det faktisk ikkje gøy i det heila tatt. Men i 10 tiå i kveld kom an. Sko ligt å visst kor an har oppholdt seg de to siste døgn.