torsdag, mars 15, 2007

Fortsettelse av tikken...

jau,jau...eg må vel kanskje fullføra denna leken...vett kje om dessa tingå e så løgne (rare), men kom ikkje på nåke aent i farten..

1. Eg ete youghurt med slikkepott...men bare viss den e i 1/2 eller 1 litersbeger/-kartong. E genialt, fordi då får ein med seg så og sei all youghurten = eg elske youghurt.

2. Eg har fakka ein butikktjuv. Detta skjedde mens eg gjekk på Tryggheim. Me va på Rema 1000 for å handla. Plutselig såg eg ein mann som tok ein ølboks og stakk den inni jakken..akkurat i det han gjorde d fekk me auekontakt...eg tok mot til meg og gjekk bort til butikkdamå og sa ifra om dette..Butikkdamå va den såkalte "Rema 1000 venninnå" vår, me va liksom litt på nett med hu i dei tidene...itte eg hadde sagt ifra gjekk eg inn i butikken for å handla ferdig. Då såg eg at butikktjuven, la oss kalla han frank helmert, va der ennå...eg blei litt småredd, fordi eg trur han såg at eg sa ifra. Plutselig va frank helmert rett i nærheten av meg..han kom bare nærmare og nærmare følte eg..for meg virka det som at eg va målet hans...då han va bare et lite stykke fra meg, snudde eg meg til han og sa: "Ka e det?"

3. Eg har ei fortid som medlem av gitarjentene på Jelsa. Eg seie ikkje meir enn at me va ganske pop i bygdå den tiå me va i slaget...Eg kan ennå A,D,D7 og G viss det e nåken som vil ha et lynkurs i gitarspeling..

Det e liksom så mange som allerede e tikka, så då blir det ikkje akkurat seks nye...men cathrine, ia, ingelin og brynhild e herved tikka...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg bare elske den fakke-tjuven historien din. Trur eg flire liga godt kvar gong. "ka e det?"....hehe
Nå trur eg at eg må få meg litt søvn. Har litt planar for mårå dagen. Det e mi vaskehelg, og siå eg ikkje blei ferdig i dag, får eg ta resten i mårå. Så må eg baka kaka, lesa gjennom et prosjekt om motivasjon(gjett om eg e motivert te det=). På butikken må eg forresten òg. Tenkte egentlig å gå tur òg. Får sjå ka eg rekke. Trur først og fremst eg trenge ei god natts søvn. GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

Anonym sa...

Eg og synest den ølboks-raner historien va konge. Der fekk du virkelig satt han på plass, Gunnhild(Ska jo liksom ikkje si gunda). Måtte le når det overraskende høgdepunktet kom!Flere historier takk!