tirsdag, mars 20, 2007

Tikken ennå eingong

Briten tikka meg for ei stund sidan, men eg har ikkje gadda svara før. Eg venta egentlig på at hu sko innrømma at hu ikkje klarte å finna på 6 rare ting om meg på 4 sekund. Siå hu ikkje har innrømt det sjøl, så gjer eg det for hu nå. Då va det gjort Briten. Eg syns egentlig det e vanskelig å komma på 6 rare ting. Det e jo aua som ser. Det e jo ikkje sikkert at eg vil karakterisera det som rart, om andre gjer det...

1. Eg får kanskje begynna med ein ting som någen syns e ganske rart. For min egen del ser eg ingen betenkeligheter med det. Eg kom tilfeldigvis øve ein Tore på Sporet dvd på Ica for sikkert øve et år si. Det var fra forrige gang Tore på Sporet hadde vært. Den kjøpte eg og den har eg sett. Sko ønska at eg virkelig kunne anbefala den. På ein måte så kan eg jo det....men det e bare det at de har klypt vekk det som skjer i studio. Det e jo det som e heile poenget med serien spør du meg. Gjenforeninga, med stor G. Men nå går det an å sjå dei nyaste episodane av T.P.S. på Nrk.no. Min pc klare ikkje det, men Elisabeth sin funke. Så viss det e någen som har lyst på ein Tore på Sporet kveld, så arrangere e lett det.

2. Eg e ikkje så glad i blod. Men det må seiast at eg har komt meg betraktelig. Før kunne eg bli sjuk viss eg visste at me sko ha om kroppen(trong ikkje plent vera blod, bare det kunne forbindast med det) på skulen neste dag. Nå derimot går eg økonomi, så eg sleppe tenka på det:)
Men det versta e at folk alltid trur du ikkje har ede eller någe sånt viss du blir dårlig; som då eg va hos optikeren( syns egentlig det e ganske koseligt å vera hos optikeren). Det gjekk fint heilt te optikeren begynte å lysa i auene og eg såg desse røde strekane. Då sa hjernen klart i fra. "Vett du ka dette her e Jofrid? Det e blodårene som du har i aua. Og vett du ein ting te. Det e sånn som du ikkje tåle" Eg måtte seia meg enig i det. Men eg tenkte at her sko det kjempast litt i mot. Men det funka ikkje....kremt kremt...."Eg blei visst litt dårlige eg. Sette meg ned på golvet". Så e det jo det styret med å finna vatn te meg og spør meg om eg ikkje har åde(det kan jo ofte stemma òg, for eg e så nervøs at eg ikkje har orka) og overbevisa meg om at eg ikkje trenga vera redd- for me ska jo ikkje prøva linsene i dag. Det e veldig fint at folk bryr seg altså. Så bare finn vatn te meg viss det ser ut som eg trenge det. Vett aldri om optikaren fekk veda koffor eg blei dårlige. Har dumma meg nok ud der. Ein aen gong måtte eg springa heilt ud av senteret for å få meg litt luft, før eg kunne fortsetta å prøva linsene. Dette blei ei lang utgreiing. Men eg love dåkke, eg va 10 gonger verre før.

3. Eg lige å gjera ting eg egentlig ikkje tør. Som då me var i Brasil(nærmare bestemt Rio). Då fekk me mulighet te å hoppa i hanglider. Eg tenkte at eg sko jammen meg prøva eg òg. E ikkje kjent for å vera den tøffaste, så nå sko eg visa dei heima at eg ikkje var så pinglete. Det blei tatt bilder av oss før me hoppa, mens me var i lufta og etter me hadde landa. Det va jo heile poenget for meg. Uten bilder var det jo ingen vits. Eg var supernervøs før eg sko hoppa, så eg fekk ingen glede av turen, for eg var så kvalmen. Lengta bare etter å setta beina på landjord igjen. Spent gjekk eg og framkalla bildene mine. Det va bare et lide problem...filmen var ødelagt...hehe, det var det beviset. Så egentlig så har eg ikkje hoppa. Det e bare någe eg seie.

4. Eg lige å ta ein cowboy-strekk på sofaen. Eg sove ikkje,(vertfall ikkje så ofta) eg bare kvile. Briten pleie ha veddemål med seg sjøl. F.eks viss Jofrid ligge på sofaen når eg komme heim må eg rydda rommet med ein gong, viss ikkje kan eg venta...måtte du rydda den gongen?

5. Eg har litt angst for hundar. Vertfall sånne som går lause uten eierar i sikte. Så i møte med sånne laushundar(som forresten ikkje e lovligt) har eg gjort ting som eg ikkje gidde fortella om her. Dei som vett, får bare veda. Dåkke andre får bare lura. Så sånn e det. Eg har vertfall den trøsten at eg trur ingen kjenne meg igjen siå eg har skifta te linser.

6. Eg e vel det me kan kalla kresen. Egentlig vil eg kalla det å vera enkel i kosten. Gulost og brunost holde lenge. Eg ede andre ting òg altså. Eg e ikkje sånn super-duper-kresen. Men gule ting i salaten klare eg fint å styra unna. Eg har vel egentlig lovt mor og far at eg ska slutta å plukka i salaten. Godt at de fleste her oppe vett at eg ikkje lige mais og ananas. Og for dei som ikkje vett; bare lag ein egen salat te meg. Det gjorde eg alltid på Fjellheim.

Ein liten oppsumering te slutt. Dette sko vera rare ting. Vett egentlig ikkje om det blei det. Kim lige ikkje Tore på Sporet(sikker på at dåkke e skaptittarar alle samen)? Det e mangen med meg som ikkje tåle blod og sånt. Kim lige ikkje utfordra seg sjøl? Det e mangen som kvile(vertfall viss du e frå gard, så vett du at det e et nokså fast innslag etter middagen). Alle e redde for et eller aent og alle har ting de ikkje lige. Eg gjer meg herved karakteren 2, på ein skala frå 0-10. Kor 0 e ikkje rar i det heila tatt(den e det ikkje mulig å oppnå for någen) og 10 e super-rar(ska litt te å oppnå denne).
Eg tikke ingen andre, siå Gunnhild tok det ansvaret.
Ha en fortreffelig rar mandag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahaha, eg ler meg sieslengs i vinkel joff... du e rå... å ikkje prøv deg: du e rar... ein klar 8`er spør du meg... elle på grenså te ein nier.... eg kan faktisk ramsa opp ein heile hau te om joff som e rare... for eksempel den ekstreme trangen te å dra ut kontakter, låsesystemet du har innført, å dine heilt spesielle musikalske interesser, der eg ikkje ska nevna boy-band med ett ord...

joff e bare toppen.

ps: som oftast så bruke joff å kvila seg på soffen når eg komme heim, derfor har eg alltid veddemål som blir te fordel for meg sjøl... eks: ligge jofi på sofaen når eg kjeme heim, ska eg laga taco t middag, viss ikkje blir d fisk.... blir sjelden fisk.
la oss bare si "joffen i soffen"...

ha ein fin quell....

Anonym sa...

me skal ikkje tøysa med boy-band, storbritten. min første cd: take that - greatest hits. kjøpt på nærmeste hydro texaco.
(...)

Anonym sa...

heilt greit ssssondre, ingen vonde ord om take that eller andre gullstruper.
me har tross alt westlife sin nyaste love-cd i hus. lure på kem den e sin. joffi, vett du?

Anonym sa...

Nå har me hatt om boy-band i statistikken...hehe. Oppgaven var som følger: Tenk deg at du har et boyband til audition. Du er interessert i om det er ulikheter i snittene på vakkerhetsskalene mellom gruppene.
Merk: Du har en mistanke om at utseende selger, og vil gjerne velge ut den vakreste gruppen(musikken er av mindre betydning...).
De tre ulike gruppene er rangert på utseende på en skala fra 1-10, der 1= mindre vakker og 10 = vakker som en nyutsprunget rose i Nord-Norge! Veldig festlig foreleser....=). Nå kan dåkke jo lura på ka me fant ut.
Eg blei faktisk på nett med foreleseren i dag. Eg spurte han et meget smart spørsmål...visstnok(ka e forskjellen på regresjon og korrelasjon?). Det va på datalabben. Hadde aldri spurt om det viss det va på forelesning. Men han tok nå dette opp i plenum, så alle fekk svar på det. Sa at eg hadde stilt et kjempe smart spørsmål, og viss han hadde hatt fleire påske-egg igjen, så sko eg fått et(han delte ut påske-egg på forelesningen i dag te dei som svarte rett på spørsmål). Men det gjorde ikkje någe med det påske-egget, for eg har godtestopp. Enn så lenge....

Føle eg må kommentera någe av det Briten har skreve. Hu får det jo te å hørrast som eg ligge på sofaen heile dagen. Det gjere eg ikkje altså! Låg eg på sofaen i går Briten?
Angåande låsesystem og kontakter. Eg bare seie...godt der e någen som tar ansvar i bingen. Men eg har oppdaga ein del regelbrudd i det sista, begått av de andre gjessene. Vurdere om eg må innkalla te ekstraordinert husmøte. Redd eg ikkje har tid før eg reise, så for å vera på den sikra siå, så har eg leigt inn Securitas fra fredag av. Regningen får dåkke dela.