tirsdag, mars 13, 2007

Tikken/sisten.....

javell, for dei så ikkje he fått det me seg, så e alså dette ein slags sær lek for bloggere, der dei som blir "tatt" må skrive seks rare ting om seg sjøl, å så skrive te seks andre blogger, som og må skrive seks rare ting om seg sjøl... snålt. siden Lene tok både meg og gunnhild, trenge eg bare skriva tri ting, så får gunn ta seg av resten!syns det va ein ganske goe deel.

1. eg hate ender. ikkje ender som i "and-anden, flere ender alle endene"... ,alså det e ikkje fuglen "and" eg ikkje like, sjøl om eg ikkje har så jysla godt forhold te dei heller når sant ska seias, men jaffal, når eg snakke om ender, meine eg enden av ulike ting som kan spises. for eksempel bananen. eg kan aldi spise verken den eine elle en andre enden på ei banan, dei må eg bita av å hiva, men helst brekka dei av me hendene, sånn at eg e fullt overbevist om at enden ikkje e i nærkonakt med munnen. dette grunnet bananflue-egg, som eg ein gong i oppveksten fekk hørra slo seg ned i endene på bananen. ekkelt.
du har og andre typer ender, for eksempel pølse-endene. dei må og fjernes. dei ser så ekle og innsnurpa ut, å i tilegg gir de meg assosiasjoner til bananflue-eggene.
enden på melka: også kalt bånn-sølet, elle botn-graps... må hives ut, dei siste dråpene melk smaker surt og en anelse kartong. (mulig årsak er at melken er oppi en kartong, en såkalla melkekartong.)
eg har fleire eksempler på dette me ende-fobien, for eksempel i forhold til grønnsaker og diverse, men eg trur dåkk har tatt poenget, så me hoppe vidare te neste punkt.

2. eg hate å stå opp om mårånen. det e faktiskt någe av det versta eg vett. defor hende det ofte at eg står opp kjempetiliigt, gryyytiligt, kler på meg, pakke skulesekken og spise frokost, sånn at eg får så goe tid at eg kan legga meg på sofaen ittepå å ta ein times cowboystrekk før eg går. funke ubegripeligt bra, det e så jysla motiverande å stå opp på den måten...

3. eg har ein drøm om å reisa te egypt å bli arkolog å grave ut bibelske personer å gå meg vill i ein pyramide.


sånn, det var det... någe meir dåkk lurte på? nå e det gunnhild sin tur, eg glee meg. du gunn, får i tilegg ansvaret for å tikka seks andre blogger.

ha en løvely dag folkens!

-Briten-

5 kommentarer:

Anonym sa...

Om sant ska seiast så e du litt rar Briten. Ring meg den dagen du har gått deg vill i pyramidene. Vil bare høyra om du syns det e liga morsomt då=)Og angåande dei bananendane så e det bare den eine enden som inneholde flueegg. Den andre kan du trygt eda.
God tur te Helsinki i mårå tidligt. Du trenge ikkje legga deg i kveld. Legg deg bare på sofaen, så sleppe du å stå opp=)

Anonym sa...

takk joffi. trur me tike deg eg. seks rare ting om deg ska ta mindre en fire sekund å leite fram...
angående bananeggende, så vil eg ikkje ver så skråsiker på den du. du vett aldri hvor haren hopper, hvor fisken svømmer, hvor elgen beiter. tok du bildet mitt her? du vet ALDRI hvor bananfluen legger eggene sine. de ser jo ikkje forskjell på banan-endene...

nå ska eg reisa om ca 7 timer... te finland... joik å tjohei. har ikkje pakka endå.

kyss klapp å gonatt frå briten.

Anonym sa...

Briten: Eg har ikkje så stor tro på den der "stå opp kjempe tidligt, når du ikkje lige å stå opp.. E d ikkje lettare å tenka: eg har jo kjempe goe ti.. eg kan jo bare sova litt lenger" den metoden ville eg brukt å bruge.. fungere veldi fint :-p

Anonym sa...

Vett du ka Briten. Du ska faktisk få 4 sek te å lista opp 6 rare ting om meg. Tar du utfordringen? Ska jammen meg sjå deg klara det på 4 sekund. Då meine eg BARE 4 sek òg Det gjelde å ikkje vera for stor i munnen, vett du=)
Kos deg i Helsinki!!!

Anonym sa...

Vett du ka Briten. Du ska faktisk få 4 sek te å lista opp 6 rare ting om meg. Tar du utfordringen? Ska jammen meg sjå deg klara det på 4 sekund. Då meine eg BARE 4 sek òg Det gjelde å ikkje vera for stor i munnen, vett du=)
Kos deg i Helsinki!!!