torsdag, mars 08, 2007

Bursdagshilsen fra nord


Inger 20 år!!!!!!
Gratulerer med dagen!










I dag blir min lillesøster 20 år.
Jeg fatter det ikke...tror ingen forstår.
Hvor er det blitt alle åra- fra vi var små,
da du så opp til meg og syns jeg var rå.

Du ville gjerne ha en pakke i posten.
Dessverre kjære søster...jeg skylder på frosten.
Skulle gjerne vært hjemme og tatt del i festen
Men rakk ikke flyet, det gikk bare nesten.

Gratulerer med dagen fra din søster her i nor(d)
Tenk om noen år, så er vi like stor.
Om ikke så lenge så kommer jeg hjem
Da står du vel på trappa og gir meg en klem.

Dette ble et dikt av høy kvalitet
Du finner ikke bedre- prøv bare-let.
Dersom noen mener at han bedre er
helt greit for meg- jeg er vel litt sær:)

(P.s. Bør leses flere ganger og med rett innstilling)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Takk takk! Nå har me hatt "stor" fest på sørbø. Me goe mad og gilt lag.

Anonym sa...

grattis lille inger... jillt at ongdommen vekse te... håpe du hadde ein fine dag(=

Anonym sa...

skal si det var et bra dikt!!! Du er jammen god å rime, må jeg si!

Anonym sa...

Gratulera med dagen på itteskudd!!Håpe du hadde ein fine dag:)Nå e d slutt på de ville tenårå...bare spør de erfarne i bingen...:)

... sa...

Hei Briten og Gunnhild! Eg e redde for at eg tikkte dokke, så: Dokke he an! Gå inn på siå mi for å få meir info... :)