torsdag, februar 01, 2007

Innboforsikring


Føle eg e litt vaksen når eg har begynt å tenka på forsikring...eg vett ikkje ka ti det e normalt å skaffa seg sånnt, men eg begynte å tenka på det her ein dag at nå va kanskje tiå inne for å skaffa seg ein aldri så liten innboforsikring...det ville jo vore kjipt viss det nå sko brenna elle tøffeltyven (lokal tyv i Tromsø) hadde dukt opp her og eg satt der uten nåken forsikring...eg e jo ikkje så veldig inne på ka som e lurt når det gjelde sånne ting, så viss det e nåken som har gode tips, så hadde det vore genialt:) eg e studentmedlem i norsk sykepleierforbund og de har innboforsikring til kr 300 for 2007...det dekke då mitt innbo og løsøre med inntil kr 2 mill, så det sko vell holda..:)Forsikringen e i Vital skade AS... E det normal pris?

Gunnhild

Har vore litt dårlig til å ta bilder i det sista, så derfor legge eg bare ved et bilde fra i høst...freshe jo opp med et bilde:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hørtes ud som ein kjempe deal. Eg trudde det kosta mange tusen....
Nå må eg snart ta kvelden....viss ein sjekke alle ovnar og låse døra så kan det jo henda ein ikkje trenge innbo..?Nei, det e nok lurt med innbo... kan jo aldri vita. Bli voksen Gunnhild og skaff deg innbo-forsikring!!!!

Anonym sa...

kjære gunnhild.det hørtes veldi klokt ud...det får meg t å tenka bør eg og forsikra noge???eg har jo ikkje peiling på noge av dette dokk snakke om???men det hørtes lurt ud.en vett aldri ka som kan skje.

Anonym sa...

300 e jo ei spyttklysa i havet... slå te gunn.... en vet aldri hvor tøffeltyven hopper....

hmm... serriøse folk eg bur med... burde kanskje forsikra meg litt sjøl og?
jaja, nå e d heeeelg!! endeligt! ska te cathi på tegnefilmkveld... kosele...

go helg...