onsdag, januar 31, 2007

Spørreundersøkelse

Hei alle sammen!
Nå fant me ud at det va på tide med ein liden spørreundersøkelse.
Ka meine våre blogglesere om ting og tang.
Dåkke ska gje karakter fra 0-10, på kvart spørsmål. Der 0 e dårligast og 10 e best. Og bra e det om dåkke gir ein begrunnelse på koffor dåkke har gitt akkurat den karakteren.
Spørsmål:
1. Ka syns dåkke om Tore på Sporet(programmet)?
2. Bør ein ha ytterdøra låst?
Vi kom desverre ikke på flere relevante spørsmål akkurat nå, men flere kommer etterhvert.

11 kommentarer:

Gåsebingen sa...

Vi kan jo kanskje svare først.
1. Tore på Sporet er vårt favoritt-program. Det får karakter 9. ToreSporhund trekker ned en karakter, ellers ville det vært en klar 10`er.
2. Vi mener at alle bør ha ytterdøra låst til enhver tid. Hvem vet om tøffelmannen kommer på besøk. Det vil si at dørlåsing får karakter 10(veldig viktig altså).

Anonym sa...

1,tore på poret:han er en go mann som forteller tåredryppende htorier som setter i gang følelsene hos de fleste(jenter jaffal)e enig i at tore sposhund trekke ner,og eg meine at det va bere før.å eg vil sei at det ikkje bryte ner...det e nesten oppbyggeligt.eg gir tore ein svake 10er.
2.om å løse dører:hmmm ja jaffal når ein e ute.dodøra,ja uten tvil jafal når en skal gjøre sitt fornødne som det heter på fint..men vist eg e inne å det e midt på lyse dagen,trengs det ikkje...(nå bor jo eg i blokk nå og der e ytterdørå låst heile tiå=)den ytterste altså...nå fekk eg besøk=)snakkes

Anonym sa...

Eg vil bare oppfordra alle våre bloggleserar te å svara. Tør dåkke ikkje stå for dåkkars meiningar, e det bare å vera anonym.
Framgangsmåte:
1. skriv i "leave your comment"
2. velg other og skriv navnet ditt der det står name
eller velg anonymous
3. Trykk "Publish your comment"
Det e ikkje så vanskeligt.....alle dåkke skapleserar:)

Anonym sa...

1. 9
2. 10 pluss

Anonym sa...

Jada :)

1. Hakke´peiling...
Har kje sett programmet...
D blir en stabil 4:er ;)

2. 10 +
I Oslo er d mange skumle typer...
Vi bor i et roligt strøk, men man vett aldri...

Anonym sa...

tore på sporet og låste ytterdører....

kan det være jofrid som har skrevet bingens siste innlegg mon tro?

Anonym sa...

Ja, d tenkte eg og! Dette innlegget må Jofrid ha skreve:-)
1. E d virkeligt favorittprogrammet t alle i huset?!! Tore på sporet e jo rett å slett et koseligt program, men isje akkurat favoritten min...eg gjer ein 8'er.
2. Vel...på Rennesøy låse me jo aldrig dørå aent enn om nåttå, men eg forstår jo at dokke som bur i storbyen bør gjera d! Eg gjer d ein 10'er...

Gåsebingen sa...

Det e klart

Gåsebingen sa...

Her skjedde ein liden feil....meininga va å skriva at det e klart at alle her i gåsebingen har Tore på sporet som favorittprogram....Me har til og med dvd med Tore på sporet.
Godt å se at dåkke andre blogglesarar tar det nøye med låsing av dører. Fortsett med det!!

Anonym sa...

Du trenge jo ikkje dra alle under ein kam, joffi...sjøl om du digge tore på sporet, så trenge du ikkje dra oss andre med i dragsuget...fått nåken mailar fra han i det sista då?:)

Anonym sa...

Hehe Gunnhild...nå trudde nå eg at me va enige om dette her alle sammen, eller har eg misforstått...nei, det kan eg aldri tru.
Ingen kommentar på det sista spørsmålet. Uansett; skriv og du får svar:)