fredag, februar 09, 2007

Enjo-party

I går va det fille-party hos Helga.
Jofrid og Gunnhild representerte Gåsebingen.
Dette blir det andre fille-partyet på ein måned.
Denne gongen hadde eg egentlig ikkje tenkt å kjøpa någe særligt, men det blei med tanken....
An va jo så fantastiske den duo-tekstil kluten.
Helga har slete med ein flekk på sofaen i lange tider og har prøvd alle tenkelige måter å få den bort på. Tada.....her komme den geniale duo-tekstil kluten inn i bilde. Me satt vel å va litt skeptiske alle mann(kvinner) om det ville funka. Eg tenkte vertfall i mitt stille sinn; tenk så pinligt for hu Enjo-dama dersom flekken ikkje går vekk



Men det blei ikkje møje pinligt. Flekken forsvant, og kluten blei ein bestselger den kvelden.


Briten e storfornøyd med sin støvklut(som hu kjøpte på sist party). Trur egentlig ikkje hu hadde brukt an før(men ka gjere me vel ikkje for kameramannen), men du ser jo på heila hu at hu nyde kvart støvtørk. Briten; fra nå av e du utnevt til Bingens støvtørker.....hehe. Eg personligt syns vertfall den e genial. Det e ein lek å tørka støv nå....





Gunnhild har valgt kjøkkenet som sitt fille-felt.
Bra for Gunnhild som trives ved kjøkkenbenken.
Gunnhild si kringla e jo bare super-god. Det e bare å ta opp bestilling. Eg tar meg av det administrative her i Bingen(siå eg går økonomi), så bare gi et lite pip og Gunnhilds kringle e snart på vei....
Gunnhild ska då ha enjo-party neste gang. Så alle som vil e hjertelig velkommen. Guttar òg. De selge til og med filler te bilen......

Ha ei fin helg alle sammen. Med enjo trenge du ikkje bekymra deg for helgevasken=)

P.s. Viss dette blei et virrvar av tekst og bilder om ein aen, så såg det egentlig bra ud då eg skreiv, det har bare forandra seg itte eg trykte publish...kanskje.

26 kommentarer:

Anonym sa...

joffi eg bestille ein leveranse av gunhilds super goe kringler,eg snakke av erfaring...mmmmmm....suppergod(sei det akkuratt som me seie suppermann:)ja eg kan då anbefala vaske pasten te enjo..den e bare supergod på kjøkkenets vanskelige flekka.eg har ike akka meg te å få brukt fillene mine ennå..typisk.men når eg ska vaska i skibbua vår då ska enjofillene fram og alt ska bli gullande reint:)det e min plan jaffal...kor ti e neste party??det e vel kje sista helggå feb vel?

joffi eg lige innleggå dine.fortsett den goe jobben som bingens ambassadør!

Åshild sa...

Go husmorreklame! glede mæ nestn te enjo-fillan kjæm! No har æ forrestn link te dåkk på bloggen min :)

Anonym sa...

hællæis åshild, så du e på nett du og alså? ikje verst... stille meg forsatt lit småskeptisk te dissan enjoy-klutane, sjøl om eg har blitt lurt med på både miljøkluten, støvhansken og for ikkje å snakke om den fantastiske krystall-deoen. ikkje spør...

bilder kan bedra for å sei d sånn....

Anonym sa...

Kringle-bestillingen e notert. Det går kanskje bra at du får den siste helga i februar? Du ser at det har komt så mange bestillinger i det siste, så viss du vil ha god kvalitet på produktet bør du nok helst venta. Me kan jo leiga inn andre folk te å gjera jobben, men det blir ikkje det samma...det trengs erfaring.
Bra Åshild!Såg me va havna øverst av blogglinkane...veldig bra(det har kanskje bare med at me vart lagt inn sist?)Du va(e) litt skeptisk te desse enjo-fillene, men eg tippe duo-tekstil fekk deg på bedre tankar, ja.

Anonym sa...

Komisk... ser dåkke at meg og Briten har lagt ud kommentar akkurat på likt?

Anonym sa...

Det va ganske komisk,joffi:)Nå sitte me her og vente på sisters-sunde, briten ska ha besøk av dei ei veka,tenke det blir ein fest:)
Ha ein god søndag:) har dokken forresten huska å gratulera mor dokkas...??

Anonym sa...

Enjo er tingen. Det kan jeg slå fast. OG Gunhild sin kringle. Den er bare helt sjønn...(skal spre det videre)
Si fra når det blir party i bingen. Jeg stiller...

Anonym sa...

ja eg får venta me bestillingen..vil ha best kvalitet og på gunnhild vis=)kun det beste.
og briten litt oppdatering krystalldeoen va eidsvoll miljø,,og det sama va miljøkluten...


hels sisters sunde og resten av bingen og andre kjendiser.

Anonym sa...

obs eg blei vist anonym...

Anonym sa...

så greit du e åpen om det ia. et stort steg på veg ut av anonymositeten.

enjoy-klutar e bare tøv. ja til grønnsæbe, og frisk duft.

Åshild sa...

ah! fantastisk briten! e heilt eni i at grønnsåpelukt e best! Sjøl om enjo-dama meine vi bør spar miljøe fer grønnsåpe-gass. ok, må vel innrøm at ho lura mæ te å kjøp duo-tekstil da, men den flekken på helga sin sofa overbevist mæ. åsså den der hansken te bade da, men æ har jo sånn stor blank vegg i dusjn..å den krystall-deon ska æ jo bære prøv. ehh...innser nestn at æ har blitt tatt av party-kjøpepress-bølgen..igjen

Anonym sa...

Haha,Åshild...du må nok bare innse det; du e hekta på enjo.

Ingelin S sa...

vlkommen heim elaisa=)høret rykte om at du sko komma nå=)

enjo e bra men såååååå dyrt.me knn jo kjøpa mikrofiberkluta på kid for en 20er

Anonym sa...

"skal du vaske, skure, gni
er det noe jeg vil si
glem å bruke kluter fra enjoy
go gammal grønnsæbe er mere skoi
her kan du kjenne den gode eimen
av frisk å go duft som fyller heimen
vær sterk; stå imot det intense kjøpepresse
å kjøp deg jiff å grønnsæbe: alt etter intresse."

fra diktsamlingen"roser er mer enn røde" fra 1912.

Anonym sa...

At vi kunne ta så feil
akk, nei og nei og nei og nei!
Enjokluter er det beste
hvorfor bruker grønnsåpe de fleste?
De tror det er rent, bare det lukter
men sannheten er, det bare fukter.
Med enjo du spare penger vil
bare du tar tiden til.
Godt at vi kvinner stemmerett har fått.
Bruk den bare ikke på grønnsåpe, din dott!

Fra diktsamlingen: "Roser er KUN røde" fra 1913.

Anonym sa...

du levere joffi.... tenka seg te at du kobla stemmerett å 1913...
eg e imponert..
(sjøl om eg sjølsagt allti vil halda meg uenig når d gjeld enjoy-debatten...)

Anonym sa...

Eg synest ikkje det e så bra Joffi.
Det e altfor sjelden oppdateringer her..
Sjerpings - helst en ny artikkel per dag!!
Daniel

Anonym sa...

Hmm...kanskje det e på tide med et nytt innlegg ja. Kanskje i mårå, kanskje i overmårå. Me får se....nå e det vertfall leggetid for meg. Godt å se du engasjere deg Daniel=)

Anonym sa...

pinlig, men jeg har altså også vært på enjoparty. var på besøk hos noen venner; plutselig ble det enjoparty. besøk fra ei eller anna dame som var alltid glad i å ha det rent. Ka e billigst av å betale ei dame for å vaske huset og å kjøpe enjo-produkter?

Anonym sa...

det aller billigste er å kjøpe grønnsåpe på rema.

Anonym sa...

bare et lite spørsmål te joffi og gunnhild...;

koss jekk d egentli med den der flekken på sofanen..? jekk dn vekk med enjoy eller..?

åhnei, d va sant...

tsssss......smerte....

jaja, me får prøva me grønnsæbe eller nåkka.

Anonym sa...

Bare prøv med grønnsåpe du Briten...då ødelegge du sikkert heile sofaen. Du får stå ansvarlige sjøl...Derimot har me ikkje prøvd natur-middelet som eg kjøpte på partyet. Det ska vera mot ekstra vanskelige flekker. Så ikkje snakk for høgt ennå Briten:)
Uansett om den flekken ikkje sko gå vekk, så har eg fortsatt tru på kluten. Greit for meg så søle så masse. Brukte den på genseren min i går og det funka....så det så!

Anonym sa...

eg stemme for ei ny oppdatering jenter!eller e dokk ikkje lei av enjo oppslaget ennå???virke som det e ein het debatt i bingen om temaet...nå komme eg snart vist flye går herfra då...for et drittver det e her.

Anonym sa...

joff? gunn? er det virkeleg sånn at vidundermiddelet frå enjoy faktisk lager nye fine flekker på sofanen?

bare et åpnt spørsmål.

kyss klapp og klem fra nyskjerrig...

Anonym sa...

Hehe Briten. Me ska nok få vekk den flekken òg....trur me offisielt avslutte denne vaske-debatten. Ingen vinner-ingen taper.

Anonym sa...

fram te at flekken forsvinn, trur eg faktisk me har både en vinner og en taper. seie ikkje meir.

sånn.

då takke enjoy debatten for seg.