søndag, februar 04, 2007

Briten 24 år



I går blei vår kjære Briten 24 år. Til hennes store skrekk er det nå bare ett år til hun blir 25, og da er hun jo snart 30 og så 40......vi andre derimot er jo bare 23 .......Dagen ble feiret med åpent hus (på kvelden). Jofrid og Gunnhild var helt utslitt etter festen...Gunnhild måtte sove helt til 12 i dag stakkars...baking, vasking,pynting hele lørdagen tar på;at du hadde hjerte til å be oss om alt dette Briten. ..Men ka gjere me ikkje for deg=)

Briten er god
Briten er toppen
Briten er varm og hun bruner kroppen(?)
Briten som skinner hver morgen for oss
Briten i Bingen blir ingen boss(da må du først banke oss..hehe)
(red.anm. bør synges)

7 kommentarer:

... sa...

Gratulera med dagen på itteskudd, Briten! Ska sei... Du bjynne å bli gammale ;) Men fortvil ikkje: ryktene seie at tredveårå (når den tid kjeme) e dei beste. Så om kroppen bjynne å forfalla i desse daga (frå 25, seie di...), kan en alså ha det godt for det!

Hjalp det...? Ikkje? Ja, ja. Kosa deg!

Anonym sa...

gralla lille briten...skrive lille for du e jo kje så stor...æ e kjempe lita bare 24.....=)bra innlegg foresten og nydelig sang..ære verd te gunnhild og joffi...dokk e noken grepa kåneebner(bor me ingelin som tar itte kutte g farens jærske uttrykk vett dokk:)gla i deg glede meg kjæmpe masse tel å komme opp:)kyss klapp å klem

Anonym sa...

Gratulere så masse kjære lille Britenmor! Enn at æ gikk glipp av heile partaiet! Vi får ta ei minifeiring når æ kjem heim. Vet ikkje helt kordan æ skal ta det dåkk skreiv om at "vi andre bare e 23"? Enten e æ altså glømt helt av, og ikkje regna som en del av Bingen, eller så e æ så voksen og ansvarlig, at æ virke som 23 istedet for 22 år.... Vi går før det siste!
Ellers savne æ dåkker alle sammen, kjære gjessen mine! Snart kjem æ heim, og æ glede mæ til å se alle igjen! Feloma topko!

Anonym sa...

Du e ikkje glemt Elisabeth. Men viss det stod 22 og 23 ville ikkje eg og Gunnhild blir så unge lenger.....hehe

Anonym sa...

takk takk ongdom.... eg e fillen gravgammale blidd... men ka jørr vel d, eg føle meg ung og spræk inni håve mitt om ikkje aent...(=

takk for fin sang joff... ska me laga danseprogram te den og elle...?

å takk for fest og gaver... fekk masse fint av mine herlige tromsøvenner, blant aent masse goodies, bamse, termos, vase, kjukkenpensel , vanter og diverse.

sånn ellers; det åpne seg ein heil verden av spennende muglegheiter for den som fyller 24. men klart, det vett jo kje dåkk i bingen någe om, dåkk e jo bare småbaden...

hasta lavista(=

Anonym sa...

Å nei, fillen...Gratulera på itteskudd Briten:)Bedre seint enn aldri får me seia då!!

Jofrid? Visste kje du va så flinke å dikta, du va jo rett å slett ein hylar på d!

Savne dokke der oppe, å ber om at dokke må komma t oslo;) D e kje så stort så adle ska ha d t altså! kanskje d føles sånn dei fysste dagane- å du oppleve at et långt "tog" som kalles trikk nesten kjøre øve deg- då d e lett å "øveskjå" denne tingen, men ellers e d ein ganske fasinerandes by som har møkje å teby;)Så velkommen ned!!!

KNIP!!!!

Anonym sa...

takk turid....(=

ps: oslo e nok ikkje et alternativ for min del, eg har aldri følt meg så lost i heila mitt liv... men me komme på besøg(=

håpe du har d bra shnuppå(=