torsdag, november 30, 2006

Pepperkakebaking

Må nok sei eg har vore litt lat t å skriva innpå her...men itte ein liten oppfordring fra Lene har eg mota meg opp t å skriva litt her...mohoho:)

I kveld, kvelden før 1. desember har me hatt skikkelig førjulskos her i Bingen.. I bryllupet t Agnes og Ragnar fekk Briten og eg i oppgava å invitera de på pepperkakebaking hos oss....så i kveld skjedde d som me har venta på siden 22. juli...

I kveld har det altså gått i pepperkakedeig, mandariner, gløgg, julamusikk, og kvelden blei avslutta med et slag Brainstorm...et nytt spel som Agnes hadde skaffa seg med kontrollbriller, spesialtusj, for ikkje å snakka om den fantastiske kontrollkortbeholdaren....dersom du blei litt nyskjerrige på ka detta geniale spelet går ut på så ta kontakt for meir informasjon..

Jofrid og Elisabeth har forresten vore på desembernattkveld på Tromsø museum, som ligge rett nere i høgget her...det va jaffal god grøt der ifølge Jofrid...

Eg prøvde å legga innpå litt bilder her, d gjekk ikkje så godt, men eg ska prøva litt t før eg gir meg...plutselig dukke de opp:)

5 kommentarer:

Ingelin S sa...

åååååååå så koseligt...gjssene å gassen samla....men finn ein feil....meg!!!!!eg e jo kje der...(å ein feil t...werner e kje der heler)savne dokke...gjesser å gassen..dokk e toppen...å gunn det e flott å se deg her inne..gratla me øvestått eksamen.eg ska ha min fyste på onsdag....å det spele hørtest jo spenstigt ud....når eg komme(les vist eg har rå)så får me spela litt.eg e så klar for ticket....

Gåsebingen sa...

seffølgeligt får du råd! eg ska tørka støv av ticket-togå te du komme...

... sa...

Gunda skrive... Jippi! Jildt å sjå deg :) Men eg lure litt på kim gassen e...?

Anonym sa...

gassen= typen til gunda

... sa...

He Gunda type...? Konge!!! Alt eg ikkje vett... Gratulera :) Der e någen så får det te...