søndag, november 04, 2007

Litt bilder fra helga

Heidi baker brød. Elisabeth...?
Colgate-gliset til Karin. Eg vil i denne sammenheng oppmoda alle te å gå te tannlegen. Det svare seg, om ikkje akkurat mens ein er der.
Elisabeth og Briten(som er på besøk i helga)
Cathrine og Mette har rulla tombola-lappar te julemessa. Alt du treng er ein lapp og ein strikkepinne.
Situasjonsbilde hos Helga. Måtte bare ta det med:)
Det va forresten veldig triveligt.

Briten, ka e det oransje som stikke ut av den grønne toppen? :)
Nok luft, kritiker Daniel?

9 kommentarer:

Anonym sa...

litt for lite, men det komme an på omgivelsene. Vil dåke at det skal være litt mer dominerende i stua må det være luft tilsvarende 0,5 ganger bildets lengde eller mer..
Bra forsøk anyway

Anonym sa...

takk for ei super helg alle samen!! stor stas å få komme på besøk te bingen igjen...

joff, var det der med tannlegebesøk et hint til meg...? brrr, like ikkje tannlegen og vennene hans. eller båren. eller munnstøvsugeren (som suger tunga ut av ganen og trekker til seg alt sikklet, slik at tungen nesten tørker inn) eller tannpirkedingsen (som vet akkurat hvor den skal stikke for at tannrøttene får mest mulig vont) eller tannfyllet "som smaker banan", eller den skumle greia som durer og bråker og ser ut som en drill, osv... osv.... liker det ikkje nei...
tror joffen må bestille time for meg eg...

det oransje som stikker ut er selvsagt den nye frekke mamma-sloggyen min. greit for oss som øver seg på å vær gravid.

ps: har vært heftige diskusjoner i bingen denne helgen, og jeg ble som vanlig nedstemt. men er det noen der ute som støtter ordet LIVMØDRE framfor livmorer??

Anonym sa...

Eg bestille gjerna tannlegetime te deg eg,briten. Eg vett om ein kjempegreie i Stavanger.
Ta med deg discman/mp3. Spør du fint, e der ingen tannlege som nekte deg det. Eller ta med någen som psykisk støtte inn. Det e lov det. Ikkje sant Daniel?:)

Nå sitte eg på biblioteket og psyke meg opp te å ta fatt på någen oppgaver. Ellers har mr. Up-Waker vært her i dag òg. Best å holda seg våken:)
Eg såg forresten ein amerikansk katt på tv i går som hette Jo-Jo:)
(Briten, du bør vertfall syns at det va litt morsomt).

Anonym sa...

haha jo-jo... den va go... (for de som ikkje vett d, blir joffen kallt jo-jo på jobben..). har du forresten nevnt ditt siste cd-kjøp for vår venn tone, eller ska eg røpe hemmeligheten for deg..?(=

hmm, trur kansje eg bestille tannlegetime sjøl, trenger tid til å psyke meg opp. men du kan heller få lov te å følge meg te tannlegetimen, sådan blir det litt mindre skummelt. åå eg får fnatt av å tenke på di ekle kvite veggene, lukten av "det som smaker som "banan", og lyden av tannpleieren som tisker og hvisker og sier "hm" med en bekymret mine når hun studerer røngtenbildene av di gjennomhullede tennene mine. ugh.

i dag blei me og ferdig me det fantastiske håndavtrykkbildet vårt i barnehagen... 21 hender med mindre enn 0,5 millimeter luft mellom hver hånd, det kaller man lekker kunst det...

spørsmål: kossen klare ein å lage store bokstaver på wordprogrammet? for eksempel en gedigen A som fyller et heilt a4 ark?

kyss klapp å klem.

Anonym sa...

Hahaha..
Hadde nesten glemt at eg va me deg inn til tannlegen:)
Eg har så sinnsykt tannlegeerfaring. Når eg va 5 år, og for første gang på et tannlegekontor hadde eg allerede greid å opparbeide meg 14 såkalte "hull"(det e jo ikkje hull i tanna, bare litt tannrote).

Men nå kunne eg og trengt ein tur til tannlækjaren, for det begynne å bli litt lenge sida..

Anonym sa...

Beklage at eg ikkje kan hjelpa deg med den A`en. Eg gjorde et hederlig forsøk på å få det te, men a`en min nekta å stå midt på arket, så då e det liten vits å læra deg ka eg gjorde.
GOD HELG:)

Anonym sa...

det går godt! eg slapp å bruke hærli avanserte datateknikker, fant en ypperlig "A" på barnas side! men takk for nesten-hjelp.

når kommer neste innlegg..? kanskje du kan skrive om "ti gode grunner til å bestille tannlegetime"?

vits: det var agurken og vennen hans som skulle over en veg, og så kom tomaten forbi.

go helg(;

Åshild sa...

gratulere me ny gasse i bingen! så kjekt altså!!

Anonym sa...

Takk for det Åshild! Vi e veldig fornøyd sjøl. Værtfall æ!! =)