mandag, november 12, 2007

Elisabeth + Øivind

Bingen glede seg utrulig masse på dåkkars vegne!!!
Sitat Elisabeth(heile dagen): "Hør...kom...se.....han e no så søt". Jada Elisabeth, me e heilt enige. For ein kjernekar og for ei fantastiske jenta!
P.s. Øivind: Huske du kveldsmaten den kvelden etter barnelag? Den va nok planlagt frå Elisabeth si sida. Eg måtte bare vera snill og gjera som eg blei fortalt. Godt du takka ja:)

Forstørr bilde! (Blinkskudd tatt av Heidi). Lure på kim Elisabeth har fått melding av?!

7 kommentarer:

Anonym sa...

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå alle hjerter gleder seg...tenk det.eg blir stum av ...eg vett kje,men å kor gla er blei når eg leste dette.elaisa,du har fonne ein flott type. å han har bare drømme damå=)(hehe me e jo ganska lige meg å du...)å eg må ringa te deg nå.konge!!!!!!!!!!

Marita sa...

å, så koselig elisabeth!! Blir spennande å møta han, eg komme t tromsø i begynnelsen av desember, så kanskje d blir besøk i bingen:) Uansett, kjempe koselig, nyt nyforelskelsen:)

Anonym sa...

JIPPPIIIIIIIII!!!!!!!!! GUD E GO!!!!!!!! Ja nu e det Mange hjerter som gleder seg, kommer ett gledesspark fra "lille klompen" i magen åsså, Gleder mä ti å bli kjent med den HELDIE! Nu e det bare straka veien till alters, he,he!!! Elisabeth ta han med ti sverige så vi kan bli kjent med ham, VELKOMMEN!!!

Åshild sa...

utruli bra bilde! :D

Anonym sa...

dåkke e nå så nusselige begge to(: for et hærli par!! grattis så masse!!!!(:

Anonym sa...

Sorry gutta, no må dåkker krysse av Elaisabait på aktuell-lista...

Suvverent! Godt jobba =)

Briten sa...

eg har fått meg blogg. hipp hurra.
både gåsebingen og alle andre må legge igjen ein hilsen(: snakkes, joikes, blogges.

med vennlige smask- briten!