onsdag, august 01, 2007

Intervju med lillegutten min(for det e det han e)

Her komme et aldri så lite intervju med lillebroren min, som eg har snakka så fint om te dåkke(dei eg har snakka me han om te då...). Eg spurte kossen han ville ta seg ut, om han ville ta seg bra ut eller vera sportslig eller..... Det måtte jo bli alt. Eg ville egentlig kommentera dette første bilde her, men det fekk eg ikkje lov te. Det tale for seg sjøl påstod han. Har me tatt det, så må me stå for det, meinte han. Godt han har lagt seg nå, så kan eg legga te kommentarar der eg føle for det.... Om eg ska få lov å beskriva han med någen setningar må det bli: Den beste lillebroren eg har(hehe..ska ikkje røba kor mangen eg har) som får meg i godt humør. Han elske å pirka bort i og egla meg. Mann/gutt med få, men utvalgte ord. God på kjøkken, om han bare vil. Får meg te gjera mest alt han ber meg om(som å pakka bagen hans), te søstera mi sin store fortvilelse. Men så gjere han det mesta eg ber han om òg , utenom å tørka støv då(det nekte han). Me har det greit sånn. Så påstår han at han har italiensk hår(det har liksom ein frisør sagt te han) og spanske gener. Kvar med sitt.....

Någen grunnsetningar(det va ordet han brukte) om lillebroren min
Mat: Blodpudding med masse makaroni
Musikk: Tom Waits, Radiohead, Sufjan Stevens
Sivilstatus: Singel
Film: Apocalyse Now
Politikk: Sentrum, aning høyre
Studier: Lektor om någen år
Fotball: Arsenal og Tyskland

Spørsmål 1: Ka vett du egentlig om dei 3 eg har budd med dette året(me må jo tross alt retta dette innlegget litt inn mot gåsebingen)?

Du har vel budd med Briten. Hu ser ud som ei lita vimsa, og i og med at hu kalles Briten, så bør hu vera minstemann og det spele hu på. Gunnhild, hu stikke seg bare fram i aviser og e lite imøtekommande med meg sjøl om eg sa hei fleire gonger på Ul( Dette her vett eg ikkje om eg finne meg i Gunnhild. Ingen får lov te å oppføra seg sånn overfor broren min). Hu sista har gått meg hus forbi dessverre.

Spørsmål 2: Ka tid komme du på besøk te Tromsø då?

2018.

Spørsmål 3: Kan du læra oss ein ting om ka som helst? Dåkke ser at bror min e veldig flink på å læra meg "verdt å vite" ting. F.eks. ka tid me fekk vår første erkebiskop i Norge eller andre meir eller mindre nyttige ting.

Det ryktes at Sufjan Stevens skal laga ei temaplate om alle dei 50 statane i USA. Han har til nå lagt plata om to, Michigan og Illinois.


Spørsmål 4: Kommentar til bilde?

Trenge det kommenterast!

Spørsmål 5: Dette ska eg vertfall ha ein kommentar te dette. Eg har rydda itte deg i heile sommar.

Eg kan godt legga meg flate, men det forandre jo ikkje saken. Det har någe med dette her å vera heima på ferie(liksom eg,Jofrid, òg ikkje e det). Dessuten så prøve eg å promentera deg som ei god kåna og du får nå verdifull publikasjon(tusen takk, sette veldig stor pris på det ja...)

Spørsmål 6: Eg pleie alltid la mine intervjuobjekter få komma med spørsmål sjøl, någe de vil bli spurt om. Så ver så god, spørsmål og svar te deg. Har eg(Bernt) vunne Menighetscupen 3 år på rad?

Nei! Bare 2.

Spørsmål 7: Kossen gjekk det egentlig med Tour de France spelet ditt?

Vett ikkje. Gjekk lei. Ja..tenke,tenke... trenge ikkje sei meir.

Spørsmål 8: Ka så gjere at du har så fantastisk irriterande god husk? Du huske alltid årstalet på alt muligt. Viss me sitte heima rundt kjøkkenbordet og diskutere et eller aent me har gjort, så blir det ofta snakk om- ka tid va nå det. Alltid e det Berntemann som vett det då.

For eg har ein hjerne som e god til å setta ting i sammenheng og eg henge det på sportsknaggar, og då spesielt fotball-VM.

Spørsmål 9: Ein aldri så liten test- Ka årstall va me på Fangekasa?

Hehe...nå slite han. Har sikkert ingen sportsbegivenhet å henga det på...etter ein tenkepause -96, må det vera. -95 var me i Danmark. -97 var eg 12 år å sykla til Bergen. -98 var me i Danmark igjen, så det må vera -96.

Eg har ikkje peiling, så han kan jo lura meg trill rundt.

Spørsmål 10: Du ska få et sportsspørsmål. Eg huske at eg blei så irriterte på at han kunne alle VM sluttspela på rams då han var liten(mindre). Det var juks å pugga sånt. Men eg ska kanskje ikkje sei så møje, eg har nå pugga heile livet te alle prøvar. Kan du dei ennå eller?

Jadå. VM starta i 1930.

Eg vil ha svar på lag og land i 1954?

Det blei arrangert i Sveits, og Ungarn var stor favoritt, med legendariske Ferenc Puskas på laget. Dei knuste Tyskland i innledande runde, men Puskas blei skada og var ikkje med før i finalen, då dei igjen møtte Tyskland, og sjokkerande blei slått 3-2. Nå må eg gå å legga meg.

Det va det intervjuet. Eg trur han har fått vist si sportsliga sia, så då e han sikkert fornøyd. E det någen som lure på någe så e det bare å retta spørsmåla til meg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

eg beklage på det sterkaste at eg har øvesett bernt, håpe dokken kan tilgi meg begge to...det va ikkje meiningå å verr så frækk..:)

Anonym sa...

te pass for bernt at han blei oversett. VIMS?!?? MINSTEMANN?!???
ao ao aoo....

Anonym sa...

E du ikkje vims og minstemann då Briten??? Problemet e bare det at han blei aldri oversett(om det hadde vært det pass for han eller ei). Eg må innrømma at eg gav han lov te å lyga om det. Ikkje bra....
Du må heller tilgi oss Gunnhild.
Trur ikkje du hadde oversett eit hei, nei=)

Anonym sa...

skuffande, sørbøs...eg som har gått rundt med ei vond kjensle dei siste dagane..

Anonym sa...

Enn mæ da? Som han ikkje har fått med sæ i det hele tatt! Snakker om vond følelse!