onsdag, august 15, 2007

Fasit og premiering

Svar på quizen = Laksefisking
Her ser dåkke ka kikkerten blei brukt te. Sjøen bør vera ganske rolige ellers e kikkerten te liten nytte.Ser dåkke korkane som flyte og helde nota oppe. Byssa vil seia å dra opp garnet. Byss er det som ligg under korkane. "Kalven" har eg dessverre ikkje bilde av. Den får bli et mysterium.
Meg og morgenens fangst. Me sjekka nota morgen og kveld dei dagane det stod på. Det va opptur dei gongane me fekk någe og så klart nedtur dei gongane fangsten uteblei.
P.s. Dåkke kan skimte steinsvansen bakpå traktoren. Laksen måtte vegast og resultatet blei loggført. Den største me fekk vog litt over 14kg. Den minste va litt under 2 kg(såkalla svidde). Som sagt fekk me ein laks som va merka. Dette merket samt opplysninger om vekt, lengde og kor den var fanga måtte sendas te "NINA" i Trondheim.
Viss du sko sjå små flate rompetrollignande ting på laksen, så e det mest sannsynligvis lus.

Så va det premieringa då. Ingen klarte jo å tippa rett(ikkje forstår eg, med dei fantastiske hinta...)Det vil sei at alle deltakarane(her:briten, Gunnhild,anonym og alle andre som lot vera å tippa og ikkje visste svaret) rase ned til minus 10 poeng. Ups...det vil sei at dåkke faktisk skylde meg ein middag. Gunnhild eg trur eg tar "trollis". Briten, kanskje tacospagetti-retten? Anonym- pannekaker med flesk(bacon) e absolutt ein av mine favoritter!Dåkke andre: Eg e veldig gla i grøt, fiskagrateng, fiskapinner,mårpølse,pizza,komla,kjøttkaker. Eg beklage viss det kom som et sjokk, men husk: Dette e jo ikkje ein vanlig quiz, men ein "Middagsquiz"!!!

Men siå eg e i godlage i dag, så ska eg gjera et unntak. Alle va liga dårlige å tippa, så det blir samme trøstepremie på heile gjengen(som tippa): Middag på Sørbø med innføring i begreper om laksefiske. Dåkke kan jo pugga litt før dåkke komme, så sleppe det bli så flaut under utspørringa.
Har dåkke forslag te menyen? Her gjelde det å ikkje vera beskjeden. Sei nå i frå om det e någe dåkke ikkje lige vertfall(briten og gunn har eg nå litt kontroll på, det e verre med deg anonym). Kor dumt e det ikkje å komma på middagsbesøk og sei at du va mett før du kom(den avsløre me).
Viss middagen ska bli holdt i denne omgang, må det skje før tirsdag.
Fredag kl 5? Lørdag kl 5? Søndag kl 2? Mandag kl 5? Någe så passe?
Dåkke kan komma samme dag heile gjengen eller kvar for dåkke. Passe det ikkje nå, får me ta det ved ein seinare anledning! Greit dåkke gjer beskjed så fort som muligt. Velkommen ska dåkke vera! Glede meg:) P.s. Ikkje gløm middagen dåkke skylde meg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åååååhhhhh, det va gudd å endeligt få et svar på quizzen!!! sjøl om eg føle "steinsvansen" va grunnen te at eg ikkje klarte denne konkuransen...

middag: ja takk... eg har som tidligare nevnt ikkje så ufatteligt lyst på fiskepudding. ikkje for å virke frekk å utakknemlig, men rett å slett for at ærlighet er en dyd.......

kl 2 på søndag passe det ypperlig for meg... håpe gunda goff og overlegne ann o. nym og blir med på middagsfesten!

glede meg!

Anonym sa...

viss du komme t soltun eingong dette åre så ska eg laga middag t deg eg jofrid.. :-p

Anonym sa...

Briten, du e notert!!!

E det du som har vært anonym May Bente? Seie ikkje nei takk te ein middag på Soltun viss det passe sånn. Lykke te med jobben!!!

Anonym sa...

ja d va eg så va anonym, men d e fiksa nå...:p