tirsdag, august 07, 2007

"Ny" blogg


John har fiksa bloggen vår!!!Takk John og takk Åse Kristin for at du invitere meg på spelekveld. Det ska seiast at redigeringa ikkje blei gjort med et tastetrykk. Her måtte ein forstå seg på både engelsk og "blockqoutar". Men eg trur kanskje du har fiksa litt meir enn du sko. Du ser at mens eg holde på å skrive nå, ser eg ikkje et einaste bilde, bare masse bokstavar. Men teknisk som eg e så vett eg jo akkurat kor eg ska skiva for å få teksten på rett plass(nesten vertfall). Klare du fiksa dette òg e komlemiddagen i boks. Viss ikkje e eg redd den tilfeldigvis utgår=)(Endelig fekk eg brukt bilde av dåkke te någe fornuftig).
Då John hadde fiksa bloggen, kunne "spelekvelden" begynna. Sequence stod på menyen denne kvelden, pluss flytande sjokoladekaka m/is(någen som savne mandagskveldane i Gåsebingen?) Ser dåkke at de grønne ligge bra an=)5 på rad så har du vunne(eg og Marie va grønn)
Sequence anbefales!!! Lett å læra, lett å vinna=)
Kvelden blei avslutta på trampolinen. Sko ønska eg hadde energi som ein unge igjen!
P.s. John, eg e redd du nå e blitt bingens faste bloggfiksar.

Ingen kommentarer: