onsdag, april 11, 2007

Endelig var vaskemaskinen her!






El-kjøp guttane i aksjon. Eg tilbydde meg å hjelpa. Men neida, hjelp trong dei ikkje...trudde først at han solbrillemannen va åleina, men så dukka det ein te opp. Ikkje det at det hadde någen betydning for meg....
Det nya gliset e nå klar te å tas i bruk...hurra!!!










El-kjøp gutta stakk av med den gamle. Ingen tårer felt.... den va forresten fullt med vann som flaut ut på badegolvet vårt, som eg måtte tørka opp.
Me hadde ikkje demontert den gamle vaskemaskinen då de kom. Så då måtte eg og Elisa bare setta opp våre uskyldige " me e bare jenter, forstår oss ikkje på sånne ting" blikk. Det funka....
Men de va ikkje akkurat så imponert over syne som kom fram då vaskemaskinen va fjerna. Kim vaske vel bak ein vaskemaskin(eller e det sånn husmødrer gjere kanskje....). Me fekk oppfordring om å vaska før de sette på plass den nye. Kjente eg blei litt stressa. Fant plutselig ingen filler. Men med litt hjelp fra Elisabeth fekk me skrapt samen någen moppar. Måtte jo tørka opp alt vannet òg,som låg og flaut på golvet.....kan tru det va ein aen tone etterpå. Eg kunne fått vaskejobb i firmaet hans. Kor vanskeligt e det egentligt å svinga ein mopp......hehe.
Ka va det egentlig du Elisabeth presterte å seia då han eine Elkjøpmannen spurte om me ikkje hadde guttevenner så kunne hjelpa oss med vaskemaskinen? Trur me må innføra sitatbok i Bingen. Du får det sagt du....hehe.

Så begeistra va Elisabeth........
















6 kommentarer:

Anonym sa...

Mohohohehehehahaha....eg ser det levande for meg...:)følte sitatet ditt mangla i dette innlegget, elisabeth...:)

Anonym sa...

eg og lure på sitatet...
gralla me ny maskin=)klem

Anonym sa...

halleluja!
ny vaskemaskin, eg kjenne eg grine av glede inni meg. den gamle va ein kattastrofe. nå ser eg fram te bedre tier, med fresjhe ommdreininger og en hærli frekk sentrifugering.

gleder meg te å hørra sitatet. tru ka det handla om... hmm...

sånn ellers håpe eg sjefsbondekånå og typeklar.com har det fint heima i bingen, savne dåkk!

ps: sitt någe te den store ekle katten som går å klenge utforbi dørå? eg trur ikkje den like meg. kan dåkk drepa den te eg komme tebars?

lev vel. smask å klem fra briten!

Anonym sa...

Katten...nei, den har vi ikke sett.Kanskje det e någen andre som har tatt seg av den saken Briten...
Kim av dåkke søringar som har klart å fiksa bloggen vår om te norsk. Eg tippe egentlig Gunnhild, men det e ikkje godt å veda med Briten...nei, eg går for Gunnhild.

Angåande det sitatet. Trur det e best å la det ligga. Elisabeth komme jo sørøve i mårå. Dåkke får hørra med hu då...hehe.

Ia...nå e det under 2 dagar igjen. Huske då du skreiv det va 3 mnd. igjen. Lykke te!!!!!

Vaskemaskinen svive og me har det bra. Glede meg te dåkke komme opp igjen...

Anonym sa...

Det mangle ingen ting i det blogginnlegget nei! Sitatet kommer om ti år, når alt e glømt uansett, og vi e gift hele gjengen!

Anonym sa...

Citatet !! Kom igen !!

Vi har också problem med våran tvättmaskin, men jag undrar på vem som betalar för att köp en ny?? ;)