onsdag, april 11, 2007

Check out my Slide Show!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg må bare få komma med ein kommentar te slideshow mitt. Tenkte eg sko visa litt frå ferien. Men for å sei det sånn, så mangle de 4 viktigaste bildene. Dei har blitt sletta. Eg har det med å mista bevisene mine. Eg tok då imot lam for første gang i mitt liv i går, og det blei det jo tatt bilder av. Det må har vært stort for heile familien var der ++. Vett ikkje om det va det at de ikkje trudde eg sko greia det. Men det blei tatt film og, men eg vett ikkje om det går an å legga ud på bloggen akkurat...
Tru meg dei som vil, stort va det vertfall. Lammet va friskt og raskt. Heretter ska det vera min sau(5246) og mine lam(fekk et te).

Forklaring te navnet: Eg begynte å kalla meg det då eg va heima. Det bare blei sånn. Vett kona ikkje heilt passe, men eg syns ikkje eg kunne ta tittelen sjefsbonde, så då måtte eg slenga på kona.

Anonym sa...

Velkommen i gjengen! D va jo synd at bildene dine blei sletta, men me trur deg for d! Forstår VELDIG godt at d va ein store opplevelse!! Ellers va d jo stiligt med eit aldrig så lide slideshowe, eg e imponerte øve ka du får t:-)

Drusa og dei sa...

Gratulerar så mykje med jordmordebuten, og med det "kraftiga nabne".
Helsing bonden