onsdag, januar 03, 2007

Godt nyttår!!




hei hei!

nå er vi på plass i bingen etter en lang og god juleferie, venter kun på joffi som kommer på søndag... har hatt det kjempeflott hjemme, så det var jo litt nedtur å komme tilbake.... men blir greit å begynne hverdagslivet igjen...

feiret jul på hommersåk hos familien pettersen, veldig koselig... så var det selskap me resten av familien på første juledag. fikk mye fint til jul, blant annet to brødristere og bilde av bolivianske Borris; min fremtidige mann...

ellers har jeg blant annet cæmpet hos dorrit, vært i utdritnigslag hos ia, og feiret nyttår hos familien Fon. i fjor holdt vi på å sette fyr på hele kolnes, men werner har nå lært hvordan skyte opp raketter, så det gikk forholdsvis rolig å greit...

her kommer en liten oppdatering:

-Gunnhild fikk takke til jul, praktisk for oss som liker lapper(=

-Elisabeth reiser snart til Madagaskar...

- Kjell Ove Nordbø ble 22 år den 27 desember. gratulerer...

- Roger Pettersen ble... 28? 29? år den 31 desember. gratulerer...

- familien bø har fått internett på heltid, kolla; nå venter vi spent på en aldri så liten familieblogg...

- tuppervareparty hos meg på tirsdag den 16 januar kl åtte, velkommen til deg som forsatt har penger etter jul..(=

- mine nyttårsforsett: mer trening, mer fisk mer lekselesing, mindre rangling....

sånn ellers vil jeg bare minne om at det kan være lurt å ta med deg hodet før du slår igjen en bildør.. smertefullt....


ønsker alle sammen et riktig godt nyttår!!

-Briten-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann!
Eg blei kjempeglad då eg såg at det va komt någe nytt på bloggen. Vært nedtur kvar gong eg har komt inn her, og det ikkje har stått någe. Det e jo ikkje min feil.....
Men nå har eg fått meg digitalt kamera, så nå ska eg og legga inn sånne fanzy bilder og sånt, så ingen i bingen kan føla seg trygge lenger....
Eg e då fortsatt heima. Ska jobba i mårå og på lørdag. Så reise eg opp igjen på søndag. Blir sikkert kjekt, men det e jo godt å vera heima og. Nå ska eg snart i tuppervare-party her på Rennesøy. Ska ikkje kjøpa så masse Briten. Ska spara meg te eg komme te Tromsø( det e vertfall planen).
Nå må eg begynna å pakka. Har fått streng beskjed om det. Trur de heima e litt fortvila øve at eg e så vimsete og at alt skjer i siste liten. Kanskje de har grunn te det....Forresten viss der e någen så lure på det der med bildørå og håve som bør tas ud før du lukke igjen, så bare spør Briten...hu kan alt om det...ikkje sant Briten??

Anonym sa...

stemme d joff, den episoden komme eg ikkje te å glømma me d fyssta. å om eg fortrenga det ein vakker dag, så e dorrit ubegribeligt flink te å minna meg på den ubehaelige hendelsen.
godt du leve å har d bra der heima, men nå savne me deg her i bingen. trur eg ska hålla meg langt unna den der digitale kameraten din, av erfaring e d bare å slå fast at eg ikkje e den mest fotogenaste kniven i skoffå.
kosa deg resten av joleferien, å utnytt rennfast til de grader...
snakkes!

Ingelin S sa...

hehe briten...kem andre enn du greie å glømma håve igjen i bildørå????hahahahahahaha...jaja nå sitte eg her å har fri eller studie dag som det hette på skols(skole språket)i år ska me ha fys fos. det tar jo heilt av...de ser vist på oss som idrettstudenta..jaja sonn e det.