fredag, september 14, 2007

Thassos august 2007

Sammendrag: Dette handler om turen vår til Thassos. Dei som drog var Briten, Gunnhild og Jofrid. Briten va loggansvarlig(eg forvente forresten ein kopi briten). Gunnhild var livvakt(tja) og verdisakansvarlig(føle på meg at du va ansvarlig for någe aent òg, men komme ikkje på det). Jofrid hadde ansvar for fotograferingen og var dessuten reiseledar. Her komme någen bilder frå turen og kun litt tekst=)

To nervøse og spente jenter på vei til Syden for første gang.
Flytemadrasser var absolutt turens kjøp. Ikkje någe å sei på stilen, Gunnhild.....Wannabe Bond
Chicken Souvlaki! Ydlingsretten vår.
Restaurantbesøk. Maten er inntatt og servitøren(fotografen) morsom...
SuperMarked. Altmulig butikk.
Briten slo til med pasta bolonaise den eine kvelden. Suksess....?
"Smak min juice,briten. Det e bedre med fersk juice, ikkje sant"............
Det blei ein del juice i løpet av turen.

Golden Beach. Me holdt oss te dei gule parasollane. Likte oss best der. Va så trygt å ha mange av dei samme folka rundt oss kvar dag.
Donutgutten. Idyllisk jobb....vertfall på bilde
Briten lese fagkunnskap. Du blir nok ein dyktig førskolelærar.
Meg og Briten va faste deltakarar på aerobic. Utrolig gøy faktisk. Forstod ingenting av det instruktøren sa, men følgte bare etter dei andre. Sats til sjøs(i Norge)- det må jo vera et genialt konsept. Eg tar patent på idèen og melde meg frivillig som instruktør.


Dette e ein aen del av stranda. Trur stranda var ca. 4 km lang.
Flytemadrasser og bølger= Kjempegøy. Det gjekk faktisk an å ta middagskvilen på madrassen. Strømmen gjekk inn mot land.
Viggo var nesten fast innslag i løpet av dagen. Det hendte me måtte kvila etter någen omganger. Det tok på i varmen......=)
Som sagt...kjempegøy
Solkrem=Viktig!...faktor 30,20,16,15,10,8
Det store spørsmålet va: Ka faktor ska eg bruka i dag? Som regel blei det ein blandig av mange.
TAKK for ein kjempetur!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

åååååå det såg jammen herligt ud....fytti grisen,eg og vil.men men får nok venta ei stond me den turen=)velkommen heim jaffal=)å velkommen på besøk te norges sydligerer strøk=)