mandag, juli 02, 2007

Oslo og KOS i bilder

Oslo - 1.stopp
Klar, ferdig,sprett.....





Det har sikkert blitt gjort någen "sprell" på Stortinget opp igjennom tida, så koffor kunne ikkje eg og Solfrid òg gjera någen=) Og selvfølgelig måtte eg ta bilde med ein gardist(stakkar, sikkert drittlei av alle "fjortisane" og turistane som ska ha bilde, uvisst ka gruppa eg inngår i)




Overnatting på Gardermoen(kaldt, men koseligt)




Velkommen til hotellet vårt!!!!

Ikkje någe å sei på stilen vertfall....





Å låsa seg inn og ut av rommet va et stort problem. Kjekkast va det den gongen guiden bankte på døra og Marie ikkje fekk opp døra. Det tok faktisk någen minutt. Godt Klikkfrid kom deg te unnsetning=) Men andre gonger va det eg som måtte ha hjelp....med døra+ møje meir....du va som ei mor for meg(fant veien, holdt meg med penger- visakortet klikka før turen hadde begynt, venta på meg+++)
"Sommerfugloppreiing" kvar dag=)




God morgen hilser Trollfrid!!! Klar for ein nye dag! Ja,ja Marie.....nå får du holda din del av avtalen....eg har faktisk glemt ka det va=)

Åhhh!!!.....Lure på kor mangen gonger eg hørte det uttrykket fra badet. Marie lærte jo aldri=)






Marie sånn eg kjenne hu fra syden.Bok 1, bok 2, bok 3..... Mens Marie les....."sov" eg eller skreiv kort

Båttur med nordmenn, finner, svenske(fotografen te Marie), tyskere, folk fra Swasiland....huske ikkje fleire. Nikitas hette båten.Marie som "snorkelmodell"....Dyktig flink=)




Vannmelon i varmen va bra. Det va bare å knipsa på strandservitørane.




På Mexikansk restaurant. Me tok bilde på kvar restaurant. Marie ville egentlig ikkje ta bilde her, for me hadde jo ede opp maten. Flaut liksom....Men du likte å få hatt. Kor mangen hattar har me til sammen tru. Synd dåkke ikkje ser alle mine. Men eg har ein del eg òg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

det såg digg ud....fine bilder.men ka va alt det kvida?????oppføre og under godt for=)?

Anonym sa...

Dataen nekte visst å samarbeida. Viss der e någen andre tekniske gjess så får det te, så e det bare te å føla seg fri....
Kan me ikkje bare kalla det for moderne kunst så lenge=)
Eg står forresten oppført som et av "dagens sommernavn" i Aftenbladet, så du ska sjå det blir tur te Reykjarvik på meg. Du vinne vertfall ingenting viss du ikkje deltar=)

Anonym sa...

Du må redigera innlegget, slett mellomrom før og etter posten med delete-knappen

Anonym sa...

Hehe...sånn kan det gå anonym. Tenkte eg sko prøva ein siste gong, på din oppfordring. Deleteknappen funka bra någen plassar, bare ikkje akkurat der eg hadde tenkt. Dagens nøtt: Kor e første bilde av Solfrid blitt av, eller de siste bildene i innlegget???
Kanskje du anonym kan gje meg svar på koffor teksten har blitt som den har blitt, viss du tar sjansen? Ikkje sikkert det blir någen igjen av heile innlegget viss eg prøve ein gong det. Det gjere egentlig ikkje så møje....=)

Anonym sa...

hærlig frekt innlegg joff... stilig me en ny vri. spennende når du leser et ord om gangen nedover liksom...