mandag, september 22, 2008

Sånn går nu dagan...

Må laga et nytt innlegg, så det førsta dåkke ser på denne bloggen ikkje er vinterbleike 17.-mai-ansikt ;) -Men takk bingen for koselig innlegg og gratulasjon!
-Og takk alle for meldingar, telefonar, gaver, brev og blomster! Det varmer, og gjer at det egentlig ikkje er så gale å bli 25... -Og koss i all verda det har seg at bursdagen min blei feira på Grønland (for det blei den faktisk!)?? Det er rett og slett fordi eg har ein fantastisk bra Far! :) (Ei meir "forklarande forklaring" kan du lesa på www.josteingard.blogspot.com)



Her i gåsebingen går nå dagane. Britt Lene har begynt på samlingsbasert på førskulen, og har fri i dag. Karin skulle egentlig vore på jobb ilag med Jofrid i barnehagen, men er ikkje heilt frisk stakkars... :( Kristin er seriøs student, og eg har fri. Så sånn er det.

Som Jofrid, har heller ikkje eg så mange nye bilder å komma med, så då får eg heller ta et "dykk" i bildearkivet... ;)


Ein herlige vårdag -et godt minne!



Båltur!



Også må eg bare få nytta sjansen te å få visa alle blogg-lesarar den nydeliga øyå mi (sjøl om det egentlig ikkje har någe med livet her i gåsebingen å gjer...)

3 kommentarer:

Kurt Inge sa...

ååååå... det var ei fin øy!!!! (lengte, lengte...)

nå trodde jeg faktisk at du hadde vært på Grønland, men du har altså ikke det?

Heidi sa...

Har nok ikkje vore på Grønland nei... Trur nok eg hadde fortalt det viss eg hadde reist! :)
Heidi

Heidi sa...

Har nok ikkje vore på Grønland nei... Trur nok eg hadde fortalt det viss eg hadde reist! :)
Heidi