mandag, september 15, 2008

Nytt år - nye gjess!






Ja, da va d nye året i Gåsebingen offisielt begynt, ætter innvielsen ikveld. Ætter gammel skikk har vi malt inn våre vakre hender på de tradisjonelle lærretan (som e fin både foran å på sien!) D færdie resultatet må sees in person, så nu e d bare å kom på besøk, så ska vi slæng over kaffen i dein gamle, fancye kaffetraktern som ikkje bråka i d heeeile tatt!

De nye e bingen e altså ho Britt Lene, som førr øvrig e en av de orginale gjessn, men som har hatt en længre permisjon. Ho e å se m headset helst kl 2 om natta, iført nåkka som ligna mistænkeli masse om føttern tell Bigfoot. Den andre e ho Kristin som e mæst lokal av oss fire, fra Monkey Islands, som du kain se i rosa jakke på UNN.

Så e d nån som ikkje blei m på kunstværkan, å d va vår kjære Jofrid. Vi skjønna at du e lei deg førr at vi har kasta deg ut av bingen, men nu e du stor pia å må klar deg sjøl. Men eg trur eg snakka førr alle når eg sei at d e vææældi arti å ha deg her enda litt tell! We love you!! (d betyr "Vi ælska deg", førr de som ikkje sku vær så stø i ængelsk...

5 kommentarer:

Anonym sa...

ser bra ut...! Jeg kom til å tenke på den der kaffetrakteren... Er det fremdeles den gamle min dere har, eller??? Den sviver jo i tilfelle veldig bra, den..! =)

Maria og Erlend sa...

Dakar Joffen! Ka ska me gjer? Koma opp å trøsta kanskje??

Heidi sa...

E nok din kaffetraktar Ingelin... Den e så goe så :)

Briten sa...

den kaffitraktaren e et stort savn... aldri opplevd makan...

Anonym sa...

Fint smil, Jofrid.

Og der er Briten og Maria også jo.

Bare lykke:)