torsdag, februar 14, 2008

Karneval og litt Valentine:)

Elisabeth prøve sminken min. Resultatet blei et aldri så lite valentineshjerte med ein Ø inni. Lure på kim du tenke på....thihi
Solfrid prøvesminke meg, kvelden før dagen. Me har nemligt hatt karneval i barnehagen i dag. Det va råatti(som dei seie her oppe). Hu tok rollen sin alvorligt og med god innlevelse. "Igjen med munnen, ikkje snakk, opp me øyan...blablabla"
Klovnene Jofrid og Solfrid. Kim e kim? Eg syns forresten eg ligna meir på Solfrid enn meg sjøl på dette bilde.
For et resultat:)!! Dei i barnehagen syns vertfall eg va rålekker. Nasen og den godt polstra rompa mi va ein suksess. Må bare få sei tusen takk te Solfrid som va prøvesminkør og kleshjelpar i går. Hjelpa som eg hadde tenkt å få i dagmorges sov, så då måtte eg sminka meg sjøl:) Godt å ha ein mal å gå etter.

8 kommentarer:

Briten sa...

for ein frekk lien klovn(:
eller "knovl" som de bruker å si i barnehagen....

Anonym sa...

du va rålekker....me hadde karneval i går...eg va ei stor gravid mus.men tror nok ditt kostyme slo mer an en mitt=)

Anonym sa...

Ja, du var jo bare nydelig! rett og slett!! med det derre "hvem er hvem" - tullet kunne du ha spart deg for..;) hihi, gøy var det jaffal mens det stod på!:) Du må takke Larsemann også, som var til stor støtte for sminkøren;)

Anonym sa...

Eg trur kanskje du misforstod litt Sunny. Det eg meinte å sei va at eg ikkje kjente meg sjøl igjen på bilde. Eg kunne like så godt ha vært deg, som klovnen, ikkje at du såg ut som ein klovn altså. Forstod du? Uansett så blei det ikkje gull til Norge og skiskyttarane i dag. Litt trist, men viss det alltid skulle gå bra(les gull), hadde det jo ikkje vært någe spenning å sjå på.
Og takk te Lars, som i følge sminkøren va ein stor støtte....=)

Anonym sa...

kor ti komme det oppdateringer då?

Anonym sa...

Kor i hagle e tunheim gård, og kæm e "Drusa"?

Marie sa...

På tide med ny oppdatering, Jofrid!

Anonym sa...

Hei "fein"(liksom).
Viss du e så nysgjerrige på det, kan du jo bare spørra dei.