torsdag, februar 14, 2008

Elevstevne

I helga feira eg og Heidi(og resten av gjengen på bilde) 5 års jubileum på Fjellheim. Utrolig kjekt at det var så mange som kunne komme(men desverre mangla me 15 stk).
Sigrun og Sigrid med sine kjærester bodde hos oss i helga(++ )Det va superkoselig. Dåkke e hjertelig velkommen igjen. Oppstilt bilde??

Daniel og Solfrid stod for underholdninga, sånn som i gamledager. "Sitatboka" dramatiseres.
For meir fyldig repotasje frå elevstevne, vil eg anbefale bloggen te Solfrid.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har venta på det her innlegget!!
Det e jo ein typisk blogghappening:)

Briten sa...

ååå tenk, bare ett år te d e våres tur!!! komme du då joffi? du va tross alt ettåring!

Anonym sa...

Du Daniel, du må hilsa Joni og sei at eg har veldig stor tru på han, altså:)
Du ska ikkje sjå vekk i frå at eg dukke opp neste år òg, briten.

Anonym sa...

Den der med joni må du utdype litt joff!
Forøvrig så responderer joni med å si: "eg har tro på henna og!"

Anonym sa...

Ingenting å utdypa:)Kanskje du heller ska utdypa dine egne treffande komplimenter=)
Viss du fortsette sånn, så har eg forresten tru på deg òg!:)

Anonym sa...

Komplimenter?
Eg e fortsatt litt lost her..
Eg miste trua på deg hvis du fortsette sånn:)

Anonym sa...

Ah.. Nå kom eg på det;)
Takk for at du minna meg på den:)
Ska fortelle han det i mårra før du rekke å lese det her!

Anonym sa...

Huff, dette blei jo skikkelig komplisert. Eg va sikker på at du allerede hadde fortalt an det, og så måtte eg jo gjera det godt igjen:) Eg meinte det forresten òg altså, at eg hadde trua på han:)
Ha ei fantastisk fin helg der sørpå, dåkke som eg har trua på=)
Nå får me håpa at alt e oppklart.

Anonym sa...

Nå e alt oppklart:)
Ha ei god helg du og!!