tirsdag, mars 10, 2009

Snøhåla i hagen, besøk og sånnt...

Me e visst ikkje så veldig flinke t å oppdatera denne bloggen vår...


Si sist har d komt masse snø her i Tromsø, og Karin har lagt ei snøhåla i hagen vår.








Så nå trenge me ikkje reisa langt avgårde for tur i snøen med kakao og greier...




Me har hatt veldig masse koselig besøk dei siste vekene. Johan Leon og Gunn Lina får vera gode representantar for dei alle :-)





Sånn elles så går nå dagane for oss møje i jobb og studier. Eg for min del, begynne å venna meg t den blå sjukepleiaruniformen, -og trives stort sett veldig godt på barneavdelingen (eller "seksjon for generell pediatri og onkologi" som d hette på fint), syns eg e heldige som får jobba der eg! :-)




-Heidi-
































2 kommentarer:

Familien Nossen sa...

Så kjekt det såg ut med snøhåla i hagen! Sjølv om eg tykjer det er deilig med snøklokker sånn det er her :-)Gabriel ville nok valgt snøhola..han hadde sikkert likt seg i Tromsø for han er glad i snø :-) Så spennande at du arbeider på barneavdelinga Heidi.. skulle hatt deg her nå til å fått ut litt sorkling frå Kristian ;-)

Anonym sa...

Så bra snøhule Karin! Godt jobba! Her har snøen endelig begynt å smelte, så vi skal få fint grønt gress til du kommer. Klem fra storesøster over dammen.