tirsdag, januar 15, 2008

Eg fant, eg fant.....heime i jula

Og ka va det eg fant......
Jo, eg fant ein flaskepost i fjæra. Heilt frå Tananger kom den. Det vil vel seia at den har kryssa fjorden. Ei lita jente hadde sendt den og venta på kort i posten. Kort av ein pusekatt må vel vere bra!
Og så fant eg denne. Ballong sendt frå Skottland. Den som finne den ballongen som har komt lengst vinne ein premie. Her har den ikkje bare kryssa ein fjord, men eit heilt stykke hav. Eg vente i spenning!
Og te slutt fant eg denne. Ei eska med overlevelsesvatn(emergency drinking). 50 ml per pakke. Utløpsdato:2007. Måtte jo smaka. Smak=myrvatn

3 kommentarer:

Marie sa...

Hehe, eg må le, godt du fekk dokumentert dette! D vatnet smakte isje møje godt, nei...men hadde vel gjort d i et nødstilfelle!!!
Har du sendt tbagemelding på desse funnå dine nå då?

Marie sa...

Å ja...måtte bare lesa ein gong t før eg fekk med meg at du hadde sendt...e visst litt treige:)

Åshild sa...

ka på bilde va de egentli du tænkt på før jul, jofrid? kæm vann?