søndag, desember 02, 2007

Nå tenner vi det første lys....






Ja, nu e adventstia kommen førr fullt! Å idag benytta vi kveldn tell å stæsj opp bingen! Her blei alle satt i arbeid, untatt Jofrid som hadd snekke seg ut, dein sniken som ho e... Men se kor fint vi har fått d!!!! M adventsduk å alt!

Vi har tell og m 6 (!!!!!!) julekalændera, som illustrert. Dessutn har Jofrid en stærk mistanke om at d e en i posten, fra morra si. HINTHINT!

Nu e d bare å kom å inspiser!!! Alle e hjærteli vælkommen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Og gjett kem som har den kuleste av adventskalenderan!

Anonym sa...

Dåkke klarte dåkke jo fint uten meg. Øivind hjalp jo te...? Ser vertfall heilt utslitt ut stakkar.
Men eg bare lure på kor dei 6 adventskalendarane e, Karin? Ser bare 5,eg!

Anonym sa...

Hehe... eg ser 6. Bare lurte dåkke:)
På første bilde har me ein adventskalender, for dåkke som ikkje forstod det.

Anonym sa...

hehe, eg har nu TO!!!

lura på kordan visdomsord eg får imårra....

Anonym sa...

Øivind hjalp nok ikkje så veldig mye til nei, han hadde akkurat kommet der, så om han e sliten, eller bare fortvilt over mæ, e ikkje godt å si...

Så komisk at det bare e vi sjøl som skriv kommentarer på detta innlegget =)

Anonym sa...

okei eg skrive og.eg har jo vert inne på denne siå opp te fleire ganger ette dokk oppdaterte.kjekt å lesa litt nordnorsk...glede mitt hjerta her i sør,kor alt går i bløde konsonanta=)hehe.det såg veldigt koseligt ud.jule klem