torsdag, oktober 25, 2007

Såpekoking og tupperware-party

På tirsdag laga Heidi og Cathrine såper. Her røre Heidi konsentrert i såpeblandinga.
Cathrine e fornøyd...
Og det e jo ikkje så rart, for resultatet blei jo bra. Løp og kjøp(på julemessa).
I går va det tupperware-party hos Gunnhild. Me va mange som håpa at Gunnhild stilte opp me kringla si, og me blei ikkje skuffa.
Heidi og Mette og tupperware-brosjyrane.
Dei blei någen nyttige ting på oss, denne gongen òg.

Ellers må eg sei at det e digg å ha ein gasse her i bingen. Rudi har lært meg masse nyttig i det sista. Vett dåke ka ATP e? Neppe. Men det vett eg. Det e sånn energi-greier. Det blir forresten te AMP(då du bruke energien...kanskje)Og dette ATP greiene e så viktig at du ville dødd i løpet av 3 sek om du ikkje hadde hatt det. Det lages ATP fortløpande heile tiå i kroppen. Nok om det.
GOD HELG FOLKENS:)
Briten komme forresten om ei veka, og gjett om me glede oss.HIPP HURRA!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Og AFP ka e det?
Det noe livsviktig som bare fungerende mennesker får..

Bra du tar oppfordringen seriøst, Jofrid!
Bra innlegg med mye bilder!

Anonym sa...

å jett om eg gleeeede meg joff!!!
va d forresten tuppeparty me min goe venn ryeng antonsen?? i såfall håpe eg dåkk helste masse frå ugle-gunnar...(:

ps: ATP= Aktive Tann Pirkere.
(klubben for de som pirker seg i tennene store deler av dagen.)

Anonym sa...

oh, jeah, ugle-gunnar stilte opp med de herrlig frekke varene sine...hu meinte det va hu som va ugle-gunnar ser du:)glede meg masse te du komme oppøve, det blir ein fest-helg;)

Herr & fru Gillebo sa...

Deilige innlegg!! Det var på tide;)
Og magen til Cathrine vokser og vokser!!! JIPPI!!:)
Æ skjønner æ dugde dårlig som samboer, Jofrid..æ leste og leste om ATP uten å lære dæ noen ting.. Beklager. Godt gassen gjør en bedre jobb!!;)

Anonym sa...

konge me så mangen innlegg...eg digge det.å det såg kos ut me tuppe party...hels pels