lørdag, november 14, 2009

Snart mørketid

Sola viser seg fortsatt ei lita stund kvar dag, men det nærmer seg fort mørketid når ein tar bilde av solnedgangen halv 12 på formiddagen.... Me har hatt mange fine, kalde dagar i det siste, men (til Britt Lene sin fortvilelse) fortsatt ikkje snø.


November har som kjent litt fleire bølgedalar enn resten av året (...), men me har det stort sett veldig fint (trur eg kan snakka på vegne av alle 4 her). Levande lys, strikketøy og gode venner er viktige ingredienser for å holda humøret på plass nå når mørket snart senker seg over nord-Norge...!

2 kommentarer:

Natanael sa...

Fina bilder som lyser upp i mörkret! Snart får vi ju julekos också som lyser upp tillvaron!

Ingvild sa...

Eg nyt sola så godt eg kan medan ho er her. Samstundes er det litt fasinerande at eg kan tru det er kveld, fordi det er så mørkt ute, men så er det berre tre på ettermiddagen. Er det søring i vinterland ein kallar slike som meg...?